רייטינג

רייטינג שבועי: קשת שוברת שיאים וכובשת את הטבלה

לאחר שגם בשבוע שעבר כבשה את המקום הראשון בטבלה, קשת מרחיבה את נוכחה בטבלה וכובשת את כל המקומות בטבלה עם מאות אלפי צופים בכל ערב
מערכת ice | 
המטבח המנצח MKR (צילום עודד קרני)
הרייטינג השבועי: טבלת הרייטינג השועי של Ice מציגה תמונה מצב שובר שיאים כאשר קשת 12 שוברת שיאים וכובשת את כלל המקומות בטבלה כשבכל ערב היא סוחפת אחריה מאות אלפי צופים.
התוכנית MKR המטבח המנצח בכיכובם של חיים כהן ורתי ברודו מככבת שלוש פעמים בטבלה ושוברת שיאים עם רייטינג השיא של השבוע- 17.7% ועם 470 אלף צופים בשידורה ביום שני האחרון.
 
כמו כן התוכנית חתונה ממבט ראשון סיימה השבוע את עונתה השישית ומופיעה גם היא בטבלה כששידורה ביום רביעי הגיע ל16.2% רייטינג. בשידור צפו 484 אלף צופים שמסגרתו החליטו הזוגות האם ישארו ביחד או יפרדו.
כזכור MKR המבטח המנצח תופס שלוש מקומות בטבלה כשידור התוכנית ביום שלישי הגיע לרייטינג של 16.4 אחוזי ריינטינג כבתוכנית צפו 425 אלף צופים. בשידור של התוכנית אמש קיבלה 15.7 רייטינג  צפו בה 403 אלף צופים.
בגזרת מהדורות החדשות חדשות קשת 12 מככבות באופן קבוע במקום הראשון כמהדורת החדשות הנצפית ביוצתר בישראל כשביום רביעי השבוע מהדורת החדשות שלה זכתה לרייטינג של 15.3% וצפו בה 401 אלף צופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה