טלוויזיה

ינון מגל יורה לכל כיוון: "קיבלנו פה סוג של עונש"

מגל אמר בראיון מיוחד לרוני קובן 'פגישה': "עם ישראל הגיע למצב שמשבר כזה חברתי, ובזהות שלו ומה שקרה ביום כיפור ושמחת תורה שלא נתנו ליהודים להתפלל, שאני בתפיסה שלי קיבלנו פה איזה סוג של עונש". קובן הקשה: "אתה חושב ש-1,400 נרצחו כי לא נתנו ליהודים להתפלל". ומה השיב מגיש 'הפטריוטים'?
מערכת ice |  4
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
בהצצה מתוך פרק חדש של "פגישה עם רוני קובן", האורח הערב ינון מגל שנחשב על ידי לא מעטים כאחד האנשים השנויים במחלוקת בארץ, מנסה להיזכר מתי ומה הייתה הביקורת האחרונה על נתניהו בעזרת חבר טלפוני וגם: למה ה 7 באוקטובר הוא עונש אלוהי?
בפרומו לראיון עם המגיש של הפטריוטים בכאן 11 טענו: "מה לא אמרו עליו? מסית, שופר, חלק ממכונת הרעל, והוא בתגובה צוחק כל הדרך לרייטינג. על שיסוי והסתה, על חשבון הנפש שאחרי השבעה באוקטובר, היחסים עם בן כספית, הסמים בהודו, הלקח שלמד אחרי השערוריה שכמעט חיסלה אותו, וגם רגע מפתיע שבו מגל מתבקש להזכיר ביקורת אחת שלו על בנימין נתניהו ונאלץ לבקש עזרה מחבר טלפוני".

אחרי שהתקשה להזכר בפעמים בהם ביקר את נתניהו מלבד יום העצמאות הקודם, בראיון עצמו, מגל אמר: "עם ישראל הגיע למצב שמשבר כזה חברתי, ובזהות שלו ומה שקרה ביום כיפור ושמחת תורה שלא נתנו ליהודים להתפלל, שאני בתפיסה שלי קיבלנו פה איזה סוג של עונש". קובן הקשה: "אתה חושב ש-1,400 נרצחו כי לא נתנו ליהודים להתפלל".
מגל אמר: "אני חושב שיש קשר בין העונש מהקדוש ברוך הוא", קובן שאל: "לא הייתה פה איזה פאשלה? מחדל אייקוני?", מגל ענה: "ודאי שכן, ודאי שכן", קובן עקץ: "מי אחראי יותר למחדל? אלוהים או נתניהו?".
 
על כך השיב מגל שצחק: "אלוהים לא אחראי למחדל, הוא העניש כי הגיע לנו כנראה", גם קובן אמר: "אלוהים העניש כי הגיע לנו", מגל חתם את הנושא כשאמר לו: "ככה אני מאמין, שאם מקבלים עונש כנראה שהגיע"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כן יגידו אלו מטורללים..היה אומר קרמה אז לחלק מהם זה היה
    גבר גבר 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיוני יותר...וחלק היו מזדהים אם היה אומר אפקט הפרפר. תקראו לזה איך שתרצו...הפילוג הביא את החמאס להבין שיש פה עוד סיבה לחשוב שאנו במשבר. וחלשים בעטיו !
    סגור
  • 3.
    צודק!!
    יהודי גאה 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    צריך להיות טיפש בשביל לא לראות שמלחמת האחים היא זו שגרמה לכל הבעיה, גם בית מקדש נחרב על שנאת חינם
    סגור
  • 2.
    אלוהים ? "שכר ועונש" ? הלו ...? 2024 !!
    שש 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 4
    די עם עבודת האלילים !!
    סגור
  • 1.
    2024 ועדיין מאמינים באלוהים ושכר ועונש .. לא יאמן ! (ל"ת)
    ש 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור