טלוויזיה

מגישת רשת 13 בהלם: "הם עזבו הכל ויצאו"

סיון כהן סבן כתבה: "אני רוצה רגע לדבר על הגיבורים של מגלן, אגוז, סיירת צנחנים. ברגע שהגיע מידע מודיעני על מקום הימצאות הגופה של אלעד קציר שנרצח בשבי, הם עזבו הכל ויצאו למבצע חילוץ הירואי תוך כדי סיכון חייהם. למי יש עוד חיילים כאלה שמוכנים להסתכן במוות כדי לחלץ גופה של מי שהופקר ונחטף לשבי החמאס?"

מערכת ice |  4
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)

לאחר שצה"ל חילץ את גופתו של החטוף אלעד קציר מתוך רצועת עזה, כאשר הוא נרצח בשבי על ידי מחבלי החמאס, סיון כהן סבן, מגישת רשת 13 התייחסה לדברים הקשים שכתבה כרמית, אחותו של אלעד קציר ז״ל, שלדעתה חייבים ליפול על אוזניים קשובות ולגרום למישהו להתעורר.

כהן סבן כתבה: "אני רוצה רגע לדבר על הגיבורים של מגלן, אגוז, סיירת צנחנים. ברגע שהגיע מידע מודיעני על מקום הימצאות הגופה של אלעד קציר שנרצח בשבי, הם עזבו הכל ויצאו למבצע חילוץ הירואי תוך כדי סיכון חייהם. למי יש עוד חיילים כאלה שמוכנים להסתכן במוות כדי לחלץ גופה של מי שהופקר ונחטף לשבי החמאס?".
 


עוד היא כתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "בזמן שפוליטיקאים עסוקים בפוליטיקה (בעצם בתכנונים לפגרה) גיבורי העל שלנו, בשר ודם, מוכיחים למה למרות הכל, יש לנו עתיד ויש לנו תקווה, תודה לכם חיילנו הגיבורים., תודה עליכם, מחכים ל 133 חטופינו שעדיין שם".

כזכור, במהלך מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר, אלעד קציר ז״ל נחטף ע״י הג'יהאד האיסלמי מקיבוץ ניר עוז. אימו, חנה, נחטפה גם היא על ידי הג'יהאד ושוחררה ב-24 בנובמבר במסגרת מתווה החזרת החטופים, ואביו, אברהם ז״ל, נרצח בקיבוץ. 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מיותר לסכן לוחמים בשביל גופה (ל"ת)
    מירב בצלאל 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    לשפר תדמית!!!!
    אנצי! 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יחידות צה"ל המיוחדות חייבות לשפר תדמית עם שמות יותר חיוביים.אגוז,שלדג, מגלן,דובדבן וכו'.בחו"ל יש ליחידות כאלה שמות יותר מרשימים ואצלנו קצת לפלפים!
    סגור
  • 2.
    ההפגנות והמחאות ברחבי הארץ !
    למה אתם מכשילים אותי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הלב ממש ניקרע לגזרים..אי אפשר להישאר. אדישים מול המצב הקשה והמורכב לצד החיילים שנילחמים בגופם ודמם כדי להגן על אזרחי ישראל ..מאבדים המון מחבריהם.. הלב ממש ניקרע.. לגזרים על כל כוחות הבטחון שעושים ימים ולילות כדי להגן על האזרחים ..מפני ההפגנות ,במקום להגן הזמן המתאים לקיים אותם , ויכולים אותם מפגינים לחכות עוד קצת עד לתום המלחמה ..בעזה ולתת לצה'ל להימקד אך ורק המטרות המלחמה, וההפגנות האלה והמחאות המיותרות רק גורמות לנזק רב, ונזק בלתי הפיך לאנשי הבטחון ולמשטרת ישראל !! שמעתי במו אוזני חיילים רבים שנילחומים ו שומעים על מה שמתרחש בהפגנות ..מרגישים רע מאוד ועצוב להם על כל השינאה הנ"ל. ! זה ממש חורה להם.מאוד על על כל ההינהגות הישראלית שדורסים א , בזמן המלחמה המורכבת. א שבה נילחומים חיילים כתף אל כתף זה לצד זה בלי לשים לב בכלל מי ימין ומי שמאל..כולם במלחמה הנ"ל אחים לנשק..ורק חבל מאוד..שהמפגינים.. שהרימו ראש.. זורעים כאן שינאה ן במדינה , ושמים פס...על כל הלוחמים הצדיקים שלנו, שעזבו למינימום את ילדיהם ומישחתיהם מחקר הלב לגזרים לראות את חיילי צה''ל
    סגור
  • 1.
    אלה חיילים עבריים עם מוסר יהודי. ולא כמו מפגינים בקפלן. (ל"ת)
    לבנת חבלה 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור