טלוויזיה

דרמה ברשת 13: סמנכ"ל התוכן פורש אחרי שנתיים בלבד

עם כניסתו של מנכ"ל רשת 13 החדש, בשבועיים האחרונים החלו תזוזות משמעותיות בצמרת הניהולית של החברה, כעת מודיע על עזיבתו אופיר רבינוביץ' ששימש סמנכ"ל התוכן בשנתיים האחרונות
שירה יום טוב | 
אופיר רבינוביץ' (צילום אוסנת רום, יחצ)
סמנכ"ל התוכן ברשת 13, אופיר רבינוביץ' פורש אחרי שנתיים בתפקיד, צעד שקורה ברקע שינויי כוח האדם האינטנסיביים ברשת 13 בעקבות מינוי המנכ"ל החדש אמיליאנו קלמזוק שנכנס לתפקיד לפני שבועיים.
רבינוביץ' היה אחד ממינוייו של המנכ"ל הקודם יורם אלטמן. כניסתו של המנכ"ל החדש יוצרת תזוזות בחברה, באותו אופן שגם כניסתו של אלטמן בזמנו יצרה. קלמזוק כבר הספיק להביא כמה שמות חדשים, ואף חדשים ישנים לרשת 13, ומדובר בתנועה שככל הנראה תימשך בשבועות הקרובים, וכך גם התנועה הנגדית של העזיבות, במה שנראה כמו ארגון מחדש של חברת רשת 13.
רבינוביץ׳ החל את דרכו בעולם הטלוויזיה בשנת 1990 במגוון תפקידי תוכן והפקה. בתפקידו האחרון לפני רשת, שימש שמונה שנים האחרונות כמפיק הראשי ומנהל הפקות המקור ב-yes, שם היה שותף ליצירת התוכן המוביל של החברה, בין היתר בהפקת ״פאודה״, ״שטיסל״, ״בלאדי מורי״, ״ריקוד האש״, ״מלכת היופי של ירושלים״, ״פלמח״ ו״הבוזגלוס". 
 
קודם לכן שימש כמפיק הראשי בחברת ״הוט״ והיה שותף ליצירת כל תוכניות הדגל של הערוץ, בהן ״מחוברים״, ״אופוריה״, ״זגורי אימפריה״, ״עספור״, ו״הבורר״. 
כניסתו לרשת 13 סימנה דווקא מגמה מבטיחה עם ניסיון משמעותי בדרמות  והפקות מקור חזקות בטלוויזיה הרב ערוצית, כשלא מעט מהכותרים שהיה שותף ליצירתם הם מהמצליחים בקטגוריה. בשנתיים האחרונות ברשת נעשו לא מעט שינויים וניסיונות בגזרת התוכן, למרות ניסיונו בהפקות מקור, דווקא הלכו לכיוון המתבקש של ריאליטי מגוונים כמו פקין אקספרס, ופרויקט דגל שכבר נחתם, והביא את רשת לשלוף קלפים כבדים, אך לבסוף נגנז נכון לעכשיו - אקדמי סטאר שאמורה היתה להוביל בערוץ נועה קירל, ובעקבות המלחמה הושהה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה