טלוויזיה

רשת 13 בצעד ראשון תחת המנכ"ל החדש

רשת 13 מחדשת את מחלקת הפרומו של החברה, ומוציאה אותה למיקור חוץ ב"פרומותאוס", חברת הקריאייטיב והפרומו המובילה בישראל. במסגרת השינוי הארגוני, כ-30 עובדי המחלקה יעברו לעבוד ב"פרומתאוס". מדובר בצעד ראשון של רשת 13 מאז נכנס המנכ"ל הזמני, יורם אלטמן
מערכת ice | 
רשת 13 (צילום Magma Images)
רשת 13 מחדשת את מחלקת הפרומו של החברה, ומוציאה אותה למיקור חוץ ב"פרומותאוס", חברת הקריאייטיב והפרומו המובילה בישראל. במסגרת השינוי הארגוני, שיצא לפועל בתחילת חודש אוגוסט 2022, עובדי המחלקה יעברו לעבוד ממשרדי "פרומתאוס". מדובר בצעד ראשון מתוך רבים המתוכננים בהמשך של רשת 13 מאז נכנס המנכ"ל הזמני, יורם אלטמן.
מחלקת הפרומו של רשת 13 מובילה את אסטרטגיית הקידום והפקת המוצרים לתכניות ומיזמי הערוץ השונים בכל המדיות, בהן מסך הטלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל, עיתונים ותשדירי רדיו. מחלקת הפרומו של רשת 13 מונה כ-30 עובדים .
פרומותאוס היא חברת הקריאייטיב והפרומו המובילה בישראל המתמחה יותר מעשרים שנה בקידום, שיווק ומיתוג תוכן בארץ ובחו״ל עבור מסך הטלוויזיה וכל המדיות הדיגיטליות, ומשמשת כגוף הפרומו היחיד בישראל העובד עם כמה מגופי השידור המובילים בעולם, בהם NBC, RED BULL MEDIA ו TV2.
 
שילוב הכוחות בין שתי החברות יצא לפועל במטרה לחדש את סביבת העבודה של מחלקת הפרומו של "רשת 13", ויאפשר לאנשיה לעבוד עם הציוד הטכנולוגי המתקדם והחדשני של "פרומתאוס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה