תקשורת ומדיה

בחדשות 12 ורשת 13 תומכים במשה נוסבאום: "אל תפרוש"

לאחר ההודעה כי הוא חולה ב-ALS, העיתונאי הוותיק קיבל חיבוקים מהקולגות. עמית סגל: "גיבור", עופר חדד: "אוהב אותך בלב ובנפש", מנחם הורוביץ ריגש: "אל תפרוש, מתנן", קושמרו: "תרגיש טוב"
מערכת ice |  3
משה נוסבאום (צילום מסך קשת 12)
ההודעה של העיתונאי הוותיק של מערכת חדשות 12, משה נוסבאום, כי הוא סובל ממחלת ניוון השרירים ALS, השאירה את חבריו ומכריו המומים ואלו איחלו לו שלל ברכות ושלחו לו חיזוקים לנוכח ההתמודדות שלו עם המחלה.
עופר חדד כתב: "מי שגם בעשור השביעי לחייו מגיע לכל דיון בהארכת מעצר בחריצות ונמרצות שאין לכתבים בני 25 יקבע בע״ה גם במערכה הלא פשוטה הזאת כללים משלו, א-ל נא רפא נא לו. אוהב אותך בלב ובנפש נוסי". עמית סגל כתב בקצרה: "איזה גיבור נוסבאום".
 
מנחם הורוביץ ריגש בברכות ואיחולים: "נוסי אסור לך לפרוש! קיבלתי מאות פניות של צופים מה קרה לנוסבאום וסיפרתי להם את מה שאמר לי אבי וייס."היעלה על הדעת למנוע מנוסי אחרי כמעט 30 שנה של מסירות להופיע באולפן כי דיבורו איטי.ועכשיו שכולם יודעים על המחלה יקשיבו לך יותר יצדיעו לך ולמקום העבודה שלנו.אל תפרוש.מתחנן!".
יולן כהן הוסיפה: "נוסי. העיתונאי עם הדרייב והאנרגיה שלא נגמרת. שעובד הכי קשה - תמיד מגיע ראשון ועוזב אחרון. (מעבר לכך שהוא תמיד מסייע ומפרגן) פשוט דוגמא לכל עיתונאי/ת (ובכלל)". דפנה ליאל הסבירה: "אוהבת אותך נוסבאום וגאה להיות חלק מחברת חדשות שנותנת לתוכן ולניסיון לנצח ולא חשבה אפילו לרגע לוותר עליך. רווח נקי של הצופים ושלנו הקולגות".
דני קושמרו כתב: "נוסי. כבר לא עושים אנשים כמוך. תרגיש טוב. אוהב אותך", אדווה דדון הוסיפה: "אני אוהבת אותך, נוסי. תהיה לנו בריא בבקשה", ברוך קרא הקולגה מרשת 13 כתב: "נוסי, חיבוק גדול".

אוהד חמו שיתף בתחושותיו: "מי שקורא את המכתב של נוסבאום מבין למה מדובר באדם נדיר: מלא הומור, רגישות וחכמה, אבל בעיקר ענווה גדולה. אוהב אותך אהבה גדולה אינגלה ידידי. מאחל לך להתמודד עם המחלה הזאת כמו שאתה יודע להתמודד עם כל האתגרים האחרים, ולנצח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מבנטט
    תשקורת 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לכם מותר להגיד הכל על הדתיים על הימין על חרדים יש מחיר לפה הגדול שלכם לדנה ויס מותר הכל ועוד ועוד. שאלה קטנה ומי משלם לכם משכורת רק המצבעים של לפיד? אז תעשו את העבודה כמו אדם ישר ללא שיצליחו להבין שאתם עובדים עבור לפיד או עובדים של הפרקליטות אחת ברור שיברכו אותכם שלא תצליחו לדבר בכלל כי זה יהיה שמחת העם לראות נגמרים מבפנים
    סגור
  • 1.
    אל תיפרוש תמות
    יוסי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    זה מה שקורה שמשקרים ומחפשים בן אדם סתם בגלל שונאת חינם יש אלוהים למעלה
    סגור
  • בגלל זה אלוהים שלך הרג 45 מתפללים ברמיסה? (ל"ת)
    גל 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור