מינויים

רכש משמעותי לרשת 13: זה האיש שיוביל את התוכן

אופיר רבינוביץ' ימונה לסמנכ"ל התוכניות וההפקה של רשת 13, רבינוביץ' צפוי לסיים את תפקידו כמפיק ראשי בחברת yes בשבועות הקרובים ולהיכנס לתפקיד החדש במהלך חודש ספטמבר 2022
מערכת ice |  4
אופיר רבינוביץ' (צילום אוסנת רום, יחצ)
אופיר רבינוביץ' ימונה לסמנכ"ל התוכניות וההפקה של רשת 13 וחבר הנהלת החברה, ויוביל את יצירת התוכן של הערוץ בישראל ובעולם, בכפוף למאיר קוטלר, משנה בכיר למנכ"ל וראש זרוע התוכן של החברה. רבינוביץ' צפוי לסיים את תפקידו כמפיק ראשי בחברת yes בשבועות הקרובים ולהיכנס לתפקיד החדש במהלך חודש ספטמבר 2022.
רבינוביץ׳ החל את דרכו בעולם הטלוויזיה בשנת 1990 במגוון תפקידי תוכן והפקה. בתפקידו האחרון שימש בשמונה השנים האחרונות כמפיק הראשי ומנהל הפקות המקור ב yes, שם היה שותף ליצירת התוכן המוביל של החברה, בין היתר בהפקת ״פאודה״, ״שטיסל״, ״בלאדי מורי״, ״ריקוד האש״, ״מלכת היופי של ירושלים״, ״פלמח״ ו״הבוזגלוס". 
 
קודם לכן שימש כמפיק הראשי בחברת ״הוט״ והיה שותף ליצירת כל תוכניות הדגל של הערוץ, בהן ״מחוברים״, ״אופוריה״, ״זגורי אימפריה״, ״עספור״, ו״הבורר״.  עם סיום תפקידו בyes , יצטרף לרשת 13 כסמנכ״ל התוכניות וההפקה של הערוץ, יוביל את מערך התוכן בארץ ובחו״ל, וישמש כחבר הנהלה.
בימים אלה עובדים ברשת 13 על העמקת קטלוג התוכן בכל הז'אנרים, לרבות צילום מספר סדרות מתוסרטות, לצד המשך שידור המותגים המובילים של הערוץ, בהם "אבודים", "האח הגדול", "הישרדות", "משחקי השף" ו"המקור", תוך שיתוף פעולה מלא והידוק הקשר של רשת 13 עם שותפיה – קבוצת דיסקברי ו-וורנר מדיה המובילות את מותגי HBO, HBO Max, CNN וקבוצת Access Media ו- Entertainment.
מאיר קוטלר, משנה בכיר למנכ״ל וראש זרוע התוכן של רשת 13: ״הצטרפותו של אופיר להנהלת החברה כסמנכ״ל התוכניות וההפקה היא כוח משמעותי עבורנו. אני סבור כי הידע והניסיון של אופיר יתרמו רבות ליצירת תכנים מקוריים, שימור וחיזוק הקשרים עם אנשי הטלוויזיה איתם אנו עובדים וחיבור ליוצרים חדשים, במטרה לייצר קטלוג תוכן עשיר ומגוון.״
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בהצלחה
    יהידה 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבר ראשון תעיף את שרון גל תת רמה של עיתונאי והוא חשב שהוא כזה בושה
    סגור
  • 3.
    איש מוכשר . בחירה נכונה לשני הצדדים. בהצלחה (ל"ת)
    עפר 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אל תצפו להרבה
    מיכאל 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי התוכן ב yes נראה כי אין לצפות שרמת התוכן תעלה או תשתפר. בכלל, הטלויזיה הישראלית על כל רשתותיה, היא טלויזיה ריקה מתוכן, מתלהמת, צעקנית ורדודה. זאת, כי מועסקים שם מקושרים ולא מוכשרים.
    סגור
  • 1.
    אופיר
    אייל 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאפו האיש תותח בעל ידע ונסיון האיש המתאים לתפקיד
    סגור