טלוויזיה

פרצו ראשונים לשידור: זה הערוץ שניצח במתקפה באיראן, ומי נרדם בשמירה?

לפנות בוקר ישראל תקפה לכאורה אתר צבאי באזור איספהאן שבאיראן, חדשות 12 פרצו לשידור ראשונים, ערוץ 14 עלו למשדר כשעה וחצי אחרי כל הערוצים

מערכת ice |  1
איפה תצפו במדגם? (צילום unsplash, shutterstock)
במוצאי שבת, בפעם הראשונה, תקפה איראן את ישראל באמצעות מאות טילים. הבוקר (שישי), ישראל הגנה על עצמה ותקפה לכאורה באיראן בבסיס חייל האוויר השטאם שיקארי הסמוך לאיספהאן, זהו בסיס שלקח חלק גדול בתקיפה נגד ישראל.
אז מי מערוצי הטלוויזיה התעורר ראשון? חדשות 12 פרצו לשידור ראשונים בשעה 04:30 לפנות בוקר, לפני כלל הערוצים. כ-20 דקות לאחר מכן, עלו גם חדשות 13 לשידור בשעה 04:50. כאן 11 עלו למשדר של Breaking News בשעה 05:00, כחצי שעה אחרי 12. ערוץ 14 לעומת זאת, עלה רק בסביבות השעה 06:00 בבוקר, כשעה וחצי אחרי ערוץ 12.
 
כזכור, במהלך הלילה, כלי התקשורת הרשמיים באיראן אישרו על פיצוצים עזים שנשמעים באיספהאן ועל הפעלת מערכות ההגנה האווירית. גם שם, כלי התקשורת עלו לשידור חי מבסיס חייל האוויר ומבירת הפרובינציה לשדר "עסקים כרגיל" ולדווח שלמרות התקיפה השגרה באזור נשמרת.

צילום מסך: חדשות 12
כמו כן, בעוד שכל שרי הממשלה יישרו קו לשמור על דום שתיקה לאחר התקיפה, היו כאלו שלא יכלו להתאפק. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר צייץ בטוויטר: "דרד'לה", כהתרסה ומתיחת ביקורת על התקיפה. הציוץ כבר תורגם לשפות שונות ושבר את הרשת. גם טלי גוטליב לא יכלה להישאר אדישה למצב וצייצה: "בוקר בו הראש מורם בגאווה, מי ייתן ונשיב לעצמנו את כח ההרתעה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין על ערוץ 14
    ימני 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני אוהב את ביבי
    סגור