טלוויזיה

זו האישה הראשונה שתפרשן את משחק הנבחרת בכדורגל

היסטוריה בשידור משחק הנבחרת הערב, לראשונה אישה תפרשן במשחק נבחרת ישראל בכדורגל. עיני סיפרה ל-ice: "רוצה להאמין שקיבלתי את התפקיד בזכות הכישורים ולא בזכות המגדר"
אביחי דלאל |  1
אשרת עיני (צילום פייסבוק)
במשחק הידידות של נבחרת ישראל עם נבחרת מונטנגרו הערב (שבת) תיווצר היסטוריה כשלראשונה תפרשן את המשחק אישה, שחקנית הכדורגל, פרשנית הכדורגל של ספורט 1 וכאן 11, אשרת עיני.
כאמור, היום בשעה 21:30 נבחרת ישראל תצא למשחק ידידות נגד נבחרת מונטנגרו בכדורגל, המשחק העלה תהיות רבות בקרב אנשי תקשורת ספורט על רמת העניין ועל רמת האהבה של הקהל לנבחרת ישראל. פרשן הכדורגל והעיתונאי של ערוץ הספורט ו-103FM, משה פרימו כתב הבוקר בדף הטוויטר שלו: "איזה ניתוק מוחלט מנבחרת ישראל, לא זכור לי דבר כזה. כמה יודעים שיש היום משחק? ומי שיודע האם יצפה? הרבה יותר חשוב עכשיו לאוהדים זה חיזוק לקבוצתם. האמת, צודקים".
 
התחקירן של המשחק הצפוי ומייסד הפודקאסט "הפוד על הכדור", רועי זגה צייץ גם על המשחק והתייחס להיסטוריה שהמשחק הביא עימו: "הערב ב-21:30 יחל בכאן 11 השידור ההיסטורי של משחק הידידות בין נבחרות ישראל ומונטנגרו  למה היסטורי אתם שואלים? בגלל חברתנו היקרה אשרת עיני שוברת המוסכמות שתהיה האישה הראשונה אבר שמפרשנת משחק של נבחרת ישראל תעשו לעצמכם טובה ואל תפספסו".
 
עיני עצמה התייחסה להיסטוריה ואמרה לאתר ice: "קודם כל זה כבוד גדול לפרשן את נבחרת ישראל ואני חייבת להודות לאנשים הנפלאים בכאן שנתנו לי את ההזדמנות והבמה עוד במונדיאל 2018. אני רוצה להאמין, וגם נאמר לי, שקיבלתי את התפקיד והאמון בזכות הידע והכישורים שלי ולא בזכות המגדר או סוג של אפלייה מתקנת".
עיני גם דיברה על הגיוון המגדרי על המסך: "חייבת להגיד שהגיוון המגדרי והחברתי על מסך הטלויזיה חשוב מאין כמוהו ואני שמחה להיות חלק מהגיוון הזה בכאן ובספורט 1 שם אני עובדת באופן קבוע כפרשנית ואהיה חלק מהצוות שיעביר לכם את יורו 2020".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשרת עיני
    גל 06/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תענוג צרוף לשמוע אותך ! מקצועית רהוטה. מדברת בכמות ובאיכות הנדרשת. כל הכבוד , תמשיכי ככה. רמה העל כל הפרשנים הקיימים. בהצלחה אשרת
    סגור