טלוויזיה

הכנסת סוערת: מיקי לוי מעיף מהמליאה, הליכוד יוצא בזעם

יו"ר הכנסת מיקי לוי, החל להעיף חברי כנסת מהליכוד בלי לקרוא אותם לסדר, ומפלגת הליכוד החרימה את הדיון ויצאה מהמליאה תוך כדי צעקות לעבר לוי: "בושה שאתה מנהל את הבית"
מערכת ice |  3
מיקי לוי (צילום אתר הכנסת)
חברי הכנסת מהליכוד עזבו בזעם היום (רביעי) את מליאת הכנסת לאור התנהלותו של יו"ר הכנסת מיקי לוי, שהתחיל להעיף חברי הכנסת מהמליאה בלא קריאה לסדר אלא רק לאור החלטתו כאשר הוציא את ח"כ שלמה קרעי ודודי אמסלם.
הסערה התחילה כאשר ח"כ שלמה קרעי צעק לעברו של לוי שבעוד הקואליציה מפריעה באופן שגרתי לנאומי האופוזיציה, הרי שאם ח"כ מהאופוזיציה קורא בזמן נאום, לוי ישר קורא אותו לסדר ומוציא אותו: "אתה חרפה", קרא לעברו קרעי ולוי מייד הורה להוציא אותו מהמליאה.
קרעי צעק על יו"ר הכנסת: "תתבייש לך" וטען כי לוי לא קרא אותו לסדר שלוש פעמים כפי המקובל, אלא ישר הוציא אותו. גם דודי אמסלם צעק לעבר לוי, וגם אותו הורה יו"ר הכנסת הוציא מהמליאה מבלי לקרוא לסדר.
בשל כך החליטו בליכוד להחרים את דיוני הכנסת, וח"כ מיקי זוהר אף הלך ליו"ר המפלגה נתניהו כדי שייצא איתם מהמליאה, תוך כדי שאמסלם צועק לעבר לוי שיתחיל להעיף את כולם בשורות, ולא אחד אחד. במחאה על קריאות הביניים אמר לוי כי הוא לא ייתן שהכנסת הפוך לקרקס.
ח"כ יריב לוין שהיה אמור להעלות הצעת חוק פרטית הקשורה בתעבורה, ביקר את שרת התחבורה מרב מיכאלי שכלל לא הגיעה לדיון.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פוחד מהימין ?
    אשל 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא צריך לפחד מהאמת אלא מהשקר שאתה וחבריך מובילים ומנסים לסתום פיות של מתנגדים לגיטימיים שחשוב להם להחזיר את המדינה לקו השפיות . במקומך הייתי דוחף להחלפת השלטון הנוכחי - מה שקורה פה זה פשוט קרקס של ליצנים כרגע. הספינה טובעת ועליה נמצאים כולנו . המחיר גבוה מדי
    סגור
  • 2.
    לביבי ולבסטיונר שלו מהשוק קשה להיות באופוזיציה. מזיעים.
    פנחס 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    10 3
    הגמילה מעטיני השלטון קשה. אין דבר. אתם תמשיכו להזיע ואנחנו נמשיך לנהל את המדינה.
    סגור
  • 1.
    לשמאל מסורת דיקטטורית מפוארת. רק כך הם יודעים להתנהג (ל"ת)
    ישראל 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור