טלוויזיה

רשת 13 מותקפת ע"י כתב YNET: "כתבה מנותקת, נמאסתם"

רן בוקר לא אהב את האייטם ששודר במהדורה המרכזית וטען: "ראו עוד חלקים מאשקלון ותפסיקו לקבע בנרטיב את מה שלא קרוב אליכם כמבוגר ומיושן. כתבה מנותקת,  אגב לא לחינם שמו שלא הכתב לא מופיע כאן. הוא לא אשם בכתבה הזאת. אשם מי ששלח אותו וביקש ממנו את הכתבה הסטריאוטיפית הזאת"
כפיר אדר |  3
רן בוקר (צילום פייסבוק)
הכתבה שעלתה אמש (חמישי) בחדשות 13 הצליחה להוציא את רן בוקר, כתב התרבות של YNET מהשלווה, זאת כאשר עסקה הכתבה בליכודניקים ומקומות הנחשבים מעוזי ליכוד ולטעמו ניסתה להציג את הצד הצפוי מדי של הפריפריה.
בוקר כתב: "1) חדשות רשת עשו כתבה על ״ליכדוניקים״ בשאלת הסדר הטיעון ושלחו את הכתב לאשקלון. כל הסטריאוטיפים על הסו קולד פריפריה בכתבה אחת. ״ברוך הבא לאשקלון״ נאמר בפתיחת הכתבה. כאילו שהכתב הגיע לטקסס. ואז יושבים מסביב לשולחן בפיצוציה / בית קפה".
 
‏"2) כל מה שפעם עלה בראש כששמעו אשקלון או כל עיר בצפון או בדרום שאינה תל אביב או מעוז אחר של האליתא במרכז. למה זה עלה לראש? כי זה מה שהתקשורת רצתה להראות. נכון, הדברים האלה קיימים וזה חלק מהקסם של המקום. בבאר שבע למשל יש את הפרלמנט של אילוז. אחלה. אבל תראו גם וגם".
 
"3) אם החליטו במערכת שדווקא באשקלון זה מעוז הליכוד (למה בעצם? לפי מה), אז אפשר היה ללכת למקומות אחרים בעיר. לעשות כתבות על הקירשנבאום של רשות השידור ולגלות את ז׳ו׳זו אבוטבול זה פסה. תראו עוד חלקים מאשקלון ותפסיקו לקבע בנרטיב את מה שלא קרוב אליכם כמבוגר ומיושן. כתבה מנותקת".
‏"4) אגב לא לחינם שמו שלא הכתב לא מופיע כאן. הוא לא אשם בכתבה הזאת. אשם מי ששלח אותו וביקש ממנו את הכתבה הסטריאוטיפית הזאת. חלק מהדרייב שמוביל אותי בתקשורת זה להראות את הדרום האחר. ובכל פעם שמישהו יחטא בשידור דוחה כזה שמקע נרטיב ישן ומיושן, הוא יעלה על הגריל. מנותקים נמאסתם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הרכילאי רן בוקר מדבר??
    אאא 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כתבה/ידיעה אחת שלו בטמקא שהיא לא פרובוקציה, רדידות או צהוב.
    סגור
  • 2.
    אני לא בא להגן על ערוץ 13 אבל אשקלון היא ברובה ימין
    אליהו 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ליכוד + ימין אחר שולט ברובו באשקלון
    סגור
  • 1.
    שאלה לבוקר
    ברוך שטיין 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אתה מקפיד לבקר כאשר כתבה/תכנית/משדר הם על טהרת שמאל באופן בוטה ומוטה ?
    סגור