טלוויזיה

לחיים אתגר נמאס: "צריך ללכת על ביצים כל הזמן"

מגיש 'המתחזים' אמר בראיון לערוץ הכנסת: "כל אזרח שחרד למדינה, מרגיש ירידה בביטחון האישי גם בגלל גל הטרור האחרון וגם בגלל שאזרחים ישראלים מתנהגים כאילו אין להם קשר והמדינה הזו היא דבר בר חלוף, זה מלחיץ. יש מיעוט חשוב שצריך להלחם על זכויותיו, אבל במדינה יהודית דמוקרטית"
מערכת ice |  4
חיים אתגר (צילום יחצ קשת 12)
באופן די חריג, חיים אתגר התראיין לערוץ הכנסת ודיבר על הנגיעה שלו בעולם הפוליטי, כיצד עבודתו כמגיש 'המתחזים' בקשת 12 משפיעה על הפעילות שלו וגם, מה לדעתו צריך לשנות המגזר הערבי?
אתגר אמר בראיון: "באופן כללי הממשק שלי בעולם הפוליטי נוגע רק לדברים שאני עושה, איך אפשר להטיב את מצבו של האזרח מול המשטרה ומול בעלי מקצוע מתחזים. במקומות הללו אנחנו מנסים ללחוץ פוליטיקים ולהגיע לכנסת".
 
עוד הוסיף: "אני חושב שכל אזרח שחרד למדינה, מרגיש ירידה בביטחון האישי גם בגלל גל הטרור האחרון וגם בגלל שאזרחים ישראלים מתנהגים כאילו אין להם קשר והמדינה הזו היא דבר בר חלוף, זה מלחיץ. אני רואה את עתידי ואת עתיד משפחתי כאן, אני רוצה עתיד בטוח כאן".
 
לסיום הסביר: "זה אומר שהצד השני צריך להיות חלק, הוא מיעוט חשוב שצריך להלחם על זכויותיו האזרחיות, אך במדינה ישראלית דמוקרטית, צריך לומר את זה ויש חשש וצורך ללכת על ביצים כבר שנים, גם בממשלות קודמות ודי עם זה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קבלו את האמת מכל מי שאומרה (ל"ת)
    גיא קולק 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חיים אתגר
    MASoNY 05/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראבאק, אתה בסכ"ה כתב/עיתונאי, מה איכפת לציבור מה אתה חושב? כל עיתונאי/קריין הפך להיות פוליטיקאי , לתפוש צד במפה ולשתף את הציבור. יאללה, תעשו את העבודה שלכם ובאס !!
    סגור
  • 1.
    חיים
    ?????? 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חיים יקירי המדינה לא תתקיים בעוד פחות מ20 שנה בעזרתם של השמאל הישראלי ערבי ישראל רק מחכים לרגע שיוכלו לפגוע ביהודים וזה ממש מסביב לפינה ממשלה של נוכלים לא יכולים לעשות שום דבר המצב על הפנים היום יותר מתמיד אני חושב שחורבן הבית זה מציאות מזל שאני בתהליך לעזוב דרכון זר כבר יד לי אומר שלום ולא להתראות
    סגור
  • ההוא עים הדרכון הזר
    MASONy 05/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב מאוד לוזר ופחדן, תעזוב מהר את המדינה, אבל כאשר שם - לאן שתלך - ירצו לשחוט אותך, אל תקרא למדינה לבוא ולחלץ אותך( כמו " יהודי " אוקראינה !). תמות שם נמושה !
    סגור