טלוויזיה

קשת 12 זוכה לפרגונים: "לקחו הימור ושיחקו אותה בגדול"

לאחר שידור הפרק של חתונה ממבט ראשונה שלראשונה חיברה בין זוג מאותו המין, בברנז'ה החמיאו. ורטהיים: "עצם האירוע הוא דבר מבורך", נדב בורנשטיין: "ככה נראית הטלוויזיה של ישראל"

מערכת ice |  1
גיא ומתן מחתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)

לא מעט תשבוחות וביקורות חיוביות נכתבו הבוקר (ראשון) לאחר שידור הפרק ההיסטורי של חתונה ממבט ראשון בקשת 12, שלראשונה חיברה על המסך בין שני בני זוג מאותו המין, דבר שלא נעלם מעיני הברנז'ה.

מגיש 'חי בלילה' נדב בורנשטיין טען בפוסט שהעלה לאינסטגרם: "איזה רגע. כמה אנשים רואים עכשיו את הרגע הזה בפריים טיים של הטלוויזיה בישראל. כמה אנשים חשוכים רואים את הרגע הזה עכשיו בפריים טיים של הטלוויזיה בישראל. וזה כל כך טבעי. ודווקא בגלל זה כל כך פורץ דרך. גאה מאוד בחתנים האלה. גאה מאוד בחתונמי ובקשת. בשביל זה המציאו את חתונה ממבט ראשון. ככה נראית הטלוויזיה של ישראל".
 

דוד ורטהיים הוסיף: "הגייז בחתונמי: אפשר לצחוק ולבקר את הליהוק (הגנרי), ואת הלוק אנד פיל ההטרו-נורמטיבי (שאיפות: חתונה וילדים). אבל זה בכלל לא משנה. עצם האירוע הטלוויזיוני הזה הוא דבר מבורך וקשת לקחה פה הימור, שגם יכול לעלות לה ברייטינג (כסף). למרות הציניות האינסופית בדר״כ, הפעם בקשת שיחקו אותה בגדול".
 
בביקורת הטלוויזיה של ידיעות אחרונות נכתב: ""ארבע עונות חלפו עד שמפיקי 'חתונמי' בישראל שידכו זוג גאה. למרות זאת, הפייק־חתונה לא תקף, כי בישראל אין נישואים חד־מיניים. כל עוד אין היתכנות לחקיקה שוויונית באמת, טוב לראות שלפחות 'חתונה ממבט ראשון' מסוגלת להתקדם".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עברו לערוץ 11
    אחד שאכפת לו 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ 12 הפחדה הבהלה ועוד הפחדה מלא בפרסומת יותר מאשר בתוכן בשבילי וזו דעתי האישית בלבד ערוץ 11 מענין הרבה יותר
    סגור