טלוויזיה

מתחרה חדש ומבטיח נכנס לשוק הטלוויזיה בישראל

בדרך למהפכה בעולם הטלוויזיה הישראלית? קבוצת וואלה! הודיעה כי תשיק בקרוב את ערוץ הטלוויזיה החדש שלה - וואלה+, שהצפייה בו תהיה חינמית עם פרסומות בהתאמה אישית לצופה. על הפרק: תכניות חדשות, ספורט, תרבות, טכנולוגיה, אוכל ועוד
מערכת ice |  2
וואלה תשיק ערוץ טלוויזיה חדשני
מתחרה חדש נכנס לשוק הטלוויזיה הישראלי: קבוצת וואלה מתכוננת להשקת ערוץ הטלוויזיה החדש וואלה+. הערוץ יעלה בפלטפורמות הטלוויזיה הדיגיטליות בישראל וישדר תכני חדשות ובידור מגוונים 24 שעות ביממה, בין היתר מערוצי התוכן והווידאו המיוחדים של וואלה והקבוצה - חדשות, ספורט, תרבות, טכנולוגיה, אוכל ועוד - לצד תכניות בשידור חי והפקות תוכן מקורי
הצפייה בכלל התכנים בערוץ ללא יוצא מן הכלל תהיה חינמית, בזכות העובדה שהוא ימומן כולו מפרסום המותאם אישית לצופים ומכוון להציג לכל צופה פרסומות רלוונטיות ומבצעים המתאימים לו אישית.

 
הערוץ ימומן כולו מפרסום פרוגרמטי, המותאם אישית לצופה, שיימכר ע"י וואלה. הוא יהפוך להיות לערוץ הטלוויזיה הראשון בארץ שעובד במודל FAST - Free Ad Supported Streaming TV, מודל שמשנה בשנים האחרונות את עולם הטלוויזיה בארה"ב ובאירופה.
מדובר על תופעה שהולכת וצוברת תאוצה בעולם התקשורת. רשתות טלוויזיה כמו בלומברג, NBC, ITV, PBS וגופים דיגיטליים כמו Tastemade, VICE ו-USA Today הצטרפו בשנים האחרונות למהפכה הפרוגרמטית בטלוויזיה עם ערוצי FAST משלהם.
השינוי הגדול שמביא FAST הוא במודל הכלכלי, שבדומה ל-YouTube יאפשר לוואלה, בזמן הפסקת הפרסומות, להציע למפרסמים פרסומות מדויקות ומטורגטות עבור קהל היעד שלהם. בפועל, כל צופה יראה הפסקת פרסומות אחרת המתואמת אליו, במקום פרסומות אחידות כפי שנהוג היום בערוצי הברודקאסט. כך, מקווים ככל הנראה בוואלה, ישיגו אחוזי היענות גבוהים יותר לפרסומות, ורצף צפייה ארוך יותר בעקבות רלוונטיות המודעות בברייקים הקוטעים את הצפייה בתוכן.
הפרויקט מתבצע בשיתוף פעולה של וואלה עם חברת המדיה טק Amagi, שמובילה את תחום ה-FAST בעולם, ומציעה כיום יותר מ-1000 ערוצי סטרימינג מבוססי פרסום בארה"ב, אירופה ואסיה. אמאגי הודיעה לפני כשבועיים על סבב השקעה של 95 מיליון דולר בחברה, השקעה שניה בתוך כחצי שנה, שממצבת אותה כיוניקורן וכשחקן המוביל בעולם בתחום הווידאו והפרסום לפלטפורמות טלוויזיה דיגיטליות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק שלא יהיה" האח הגדול " (ל"ת)
    דודו 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כי
    משה 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכריחים אותך לצפות נכון?
    סגור