טלוויזיה

גיא לרר חשף: הדילמה בפניה עמד מול ערוץ 13

מגיש הצינור דיבר בכנס של העמותה החברתית לובי 99 וחשף על הדילמה שעמדה בפניו, כשקיבל את הפנייה להצטרף למחאה על עליית מחירי הפסטה של חברת אוסם: "לא היה לנו נוח ללכת על הראש של אחד משלושת המפרסמים הכי גדולים של הערוץ"
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
גיא לרר מוביל בשנים האחרונות לא מעט מחאות דרך התכנית הפופולרית "הצינור" בערוץ 13. היום (שישי), מגיש הטלוויזיה התארח בכנס של לובי 99, שחזר לראשונה כשנתיים מאז הקורונה. 
לרר סיפר על הדילמה איתה התמודד כשנעשתה הפנייה אליו מטעם לינור דויטש, מנכ"לית לובי 99: ״חודש לפני שיצאנו למרד הפסטה היה כתוב לי ׳לינור אוסם׳ ברשימת המשימות שלי, ובוודאי שלא היה לנו נוח ללכת על הראש של אחד משלושת המפרסמים הכי גדולים של הערוץ. אבל ברגע שלינור דויטש באה והציגה לנו את זה בצורה מסודרת וממוסמכת, היה ברור שאין שאלה בכלל".
לרר המשיך: "כל הזמן אומרים 'מחאת 2011 נכשלה'. המלחמה היא קודם כל בעצמנו, בייאוש שלנו, ברפיון שלנו. הסתכלתי אתמול על מדד מחירי המזון וראיתי בתת סעיף של הפסטה שהמחיר ירד באחוז! אל תגידו 'זה לא עובד', תגידו 'אין מספיק מחאה'".
כזכור, השבוע כתב לרר: "בימים האחרונים דיברנו עם התחלה של כמה יוזמות אוהלים מקומיות. מצוין. הממשלה לא עושה כלום כי היא חושבת שאחרי הפסטה חזרנו להיות אדישים. עכשיו צריך להראות להם שוב שאנחנו לא. בזמן הקרוב, יוזמות האוהלים ילכו ויתרחבו. פשוט הצטרפו אליהם. ללילה. לשבוע. לשעה. ואם אין יוזמה בסביבה, תקימו אחת. תתחילו לבד ובהמשך אולי יבואו פעולות מאורגנות, אחודות וחזקות יותר. אבל זה מתחיל שם".
עוד הוסיף: "אם תצאו, הם יפנו את כל היומן כדי לנסות לפתור לנו את הבעיות. התקשורת תעסוק פחות ברכילות פוליטית ויותר במצוקות היומיומיות של כולנו. עשיתם כבר שינוי בקטן, קיפלתם את ענקיות המזון שביטלו את עליות המחירים המתוכננות כי הבינו את הכח שלכם. זמן לטפל בדברים הגדולים יותר. צאו כי נחנקנו. קבלו את האוהל הראשון בב״ש. צאו גם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיא לרר התמים...
    אורה 06/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שכחת איך בנויה המערכת מבפנים... מפרסמים .. פוליטיקאים..בנט ,ל9יד,ליברמן מהם בנויה מערכת הטלביזיה....וצריך.ל"התחשב" חחחחחח.....והם לא נתניהו...ששאף.לתקשורת אוהדת...ולא קיבל !!! ועל זה תפרו לו תיקים.... הוא לא ל9יד ..וידיעות למשל...
    סגור