ויראלי

גיא לרר מתניע מחאת ענק: "אחרי הפסטה חזרנו לאדישות"

מגיש הצינור מנסה לעודד הציבור למחות על יוקר הדיור: "אי אפשר להחרים דלק ואין חברת טעמן שמוכרת דירות בזול. הממשלה לא עושה הרבה כדי להסיר את המגף שיושב לנו על הצוואר. לכן, צריך לעשות פעולה הרבה יותר פשוטה מחרם צרכנים מסודר ומאורגן - פשוט למחות"
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
תחת הכותרת הקצרה "צאו", מגיש הצינור ברשת 13 גיא לרר התניע הערב (שלישי) את מה שרבים בטוחים שצריכה להיות המחאה הבאה של אזרחי ישראל - יוקר המחייה בדגש על מחירי הדיור בארץ.
תחילה כתב לרר: "אחרי מחאת הפסטה שהביאה לביטול עליות המחירים המתוכננות של ענקיות המזון, הרבה שואלים אותנו, מה הלאה, מה הדברים הגדולים באמת? דלק, דיור וכו׳? שואלים בצדק רב".
 
עוד הוסיף: "התשובה שלנו היא שאי אפשר להחרים דלק ואין חברת טעמן שמוכרת דירות בזול. הרבה תלוי בממשלה שיודעת להעיף מיליארדים לכל חבר כנסת סורר עם דרישות קואליציוניות, אבל לא עושה הרבה כדי להסיר את המגף שיושב לנו על הצוואר. לכן, צריך לעשות פעולה הרבה יותר פשוטה מחרם צרכנים מסודר ומאורגן - פשוט למחות".
לרר המשיך: "בימים האחרונים דיברנו עם התחלה של כמה יוזמות אוהלים מקומיות. מצוין. הממשלה לא עושה כלום כי היא חושבת שאחרי הפסטה חזרנו להיות אדישים. עכשיו צריך להראות להם שוב שאנחנו לא. בזמן הקרוב, יוזמות האוהלים ילכו ויתרחבו. פשוט הצטרפו אליהם. ללילה. לשבוע. לשעה. ואם אין יוזמה בסביבה, תקימו אחת. תתחילו לבד ובהמשך אולי יבואו פעולות מאורגנות, אחודות וחזקות יותר. אבל זה מתחיל שם".
לסיום כתב: "אם תצאו, הם יפנו את כל היומן כדי לנסות לפתור לנו את הבעיות. התקשורת תעסוק פחות ברכילות פוליטית ויותר במצוקות היומיומיות של כולנו. עשיתם כבר שינוי בקטן, קיפלתם את ענקיות המזון שביטלו את עליות המחירים המתוכננות כי הבינו את הכח שלכם. זמן לטפל בדברים הגדולים יותר. צאו כי נחנקנו. קבלו את האוהל הראשון בב״ש. צאו גם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המחאה האפקטיבית ביותר על מחירי הדיור
    הצדיק משעריים 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא הגירה המונית מישראל
    סגור