ויראלי

גיא לרר מתקדם, זה השדרוג שצפוי למגיש הצינור

גיא לרר ביצע שינוי בקריירת הצד שלו כשעבר לשחק בקבוצת כדורגל תל אביבית צומחת. היום התבשרו בקבוצה על עליית רמה בפעילות, "מבטיחים שביחד נצעיד את הקבוצה"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מיכה לובטון)
קבוצת הכדורגל החדשה של גיא לרר הצליחה להשיג נותן חסות לפעילות הקבוצה, כשמי שיעניק עשרות אלפי שקלים לקבוצה, בה משחק מגיש רשת 13, הם קניון דיזינגוף סנטר. 
המועדון הצעיר פרס בעמוד האינסטגרם שלו את הבשורה, "מועדון כדורגל דיזנגוף ת"א גאה ושמח להודיע על נותן החסות הראשון של הקבוצה - דיזנגוף סנטר!"
עופר ברקן הבעלים של קבוצת הכדורגל החדשה התייחס לבשורה ומסר: ״מ.כ דיזנגוף ת״א הוקם מתוך אהבה גדולה לכדורגל ולעיר ת״א, מבחינתנו אך טבעי שנותן החסות הראשון של הקבוצה יהיה מותג המזוהה עם העיר בכלל והרחוב בפרט.
אנו מודים לדיזנגוף סנטר ולחברת הניהול על האמון, מבטיחים שביחד נצעיד את הקבוצה גם ברמה המקצועית וגם ברמה הערכית".

לרר הודיע לפני חודשיים באינסטגרם שלו, על הצטרפותו לקבוצת הכדורגל התל אביבית, "שמח לחתום במועדון הטרי והמבטיח מ.כ דיזינגוף ת״א. תודה ליו״ר האגדי עפר ברקן על ההזדמנות ולבעלי הברים שבהנהלת הקבוצה על החוזה הנדיב (דרינקים חינם). מצפה בקוצר רוח להופעת הבכורה מול קהל שותי האספרסו. כבר מתגעגע לחברים היקרים במכתש אבל ברוח האופרטוניזם של היום ואחרי שהשתחררתי מהחוזה, אפשר כבר לומר שגבעתיים עצמה היא עיר די מעפנה. מתגעגע בטירוף לתל אביב, נתראה באימונים בכיכר".
נזכיר כי לפני שנה הפתיע העיתונאי את עוקבי האינסטגרם שלו כשדיווח על קריירה צדדית שהוא מתחיל לטפח כשחתם חוזה כדורגלן בקבוצת המכתש גבעתיים, "כן, אתם רואים נכון, אני חותם על חוזה ככדורגלן בהפועל המכתש גבעתיים. אמיתי, ממש, עם כרטיס שחקן בהתאחדות, אחרי בדיקות רפואיות והכל.
 

לרר הסביר את הצעד ואמר, "החלטתי להסיט בתקופה האחרונה קצת כוחות לעצמי ולנסות להגשים חלום ילדות. אני יודע, זה נראה כמו גימיק, אולי אפילו מגוחך, אבל האמת היא שפשוט לא אכפת לי. בשנה האחרונה התאמנתי עם נבחרת האמנים על מגרש
 
"אני רוצה לדעת שעשיתי הכל בשביל לנסות, ללא שום קשר לתוצאה". כתב לרר. לפני שבועיים בלבד הודיע המגיש על פרישה מאותה קבוצה אחרי שזו עלתה לליגה ב' וכתב, "צלחת האליפות ועליית הליגה זה גם הזמן שלי להיפרד מהמכתש גבעתיים. עונה וחצי, שני תארים, חמישה שערים, שישה בישולים, פציעות ואינספור רגעי מאבק שלי עם עצמי היו מעל ומעבר למה שדמיינתי שיקרה כשהרומן עם הקבוצה התחיל כחצי דאחקה, והפך להגשמת חלום נגד כל הסיכויים". 
"אבל: אדם צריך, גם אם לעיתים רחוקות, להכיר במגבלותיו. ליגה ב׳ זה כבר הרבה יותר מדי גם בשביל הילד הרעב והתשוקתי שלא מוכן לשמוע לא שהוא אני. הלוואי ואצליח למצוא קבוצה בליגה ג׳ שתסכים לקבל אותי לא בגלל השחקן שאני אלא בגלל האהבה וההתלהבות, ואם לא אצליח למצוא כזו זה גם יהיה לגמרי הגיוני לפרוש בנסיבות האלו, שנים רבות אחרי שקריירות ספורטיביות נוטות להסתיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה