טלוויזיה

מהפכה בבזק: יס נכנסת לאינטרנט, בזק בינלאומי תתמקד בעסקי

יס מיישרת קו עם ספקיות התוכן ותוכל מהיום למכור חבילה משולבת עם אינטרנט. המהלך יכין את יס למעבר מלא לאינטרנט טרם המהפכות בעולם הסטרימינג. המהלך מגיע לאחר החלטת הקבוצה להתמקדות של בזק בינלאומי במגזר העסקי על פני הפרטי
מערכת ice |  1
בניין yes (צילום פלאש 90)
חברת yes (יס) דיווחה הבוקר (חמישי) לבורסה כי קיבלה רישיון ספק אינטרנט, ומהיום תוכל למכור חבילות הכוללות טלוויזיה, ספק ותשתית אינטרנט של בזק. התוצאה הישירה של המהלך היא המשך הירידה בלקוחות של בזק בינלאומי, שנפגעה כבר בעשרות אלפי לקוחות לאחר שעברה הרפורמה שביטלה את ההפרדה בין ספק לתשתית, לאחריה בזק גדלה על חשבון חברת הבת שלה.
כיום יס מחזיקה קצת יותר מחצי מיליון מינויי טלוויזיה בלוויין, ועוד כ-275 אלף מינויים לטלוויזיה דרך האינטרנט. כוונת החברה היא להעביר בעתיד את כל המינויים לאינטרנט ולהיפרד מהלוויינים, והמהלך הנוכחי מהותי בדרך למטרה הזו. מעכשיו תוכל יס למכור חבילות הכוללות תשתית וספק אינטרנט, ולהעלות הילוך לפני שתתחיל מלחמת רשתות הסטרימינג הבינלאומיות.
למעשה, את מה שיס יכולה לעשות עכשיו, עושים כבר HOT, סלקום ופרטנר, שמוכרות חבילות שכוללות את השלושה לעיל. המהלך כאמור, אמנם יגרע מבזק בינלאומי כמה לקוחות, אך המותג ימשיך לפעול בשוק הפרטי ולתת שירות מלא ללקוחותיו, עד שהם יבחרו לסיים איתה את ההתקשרות.
ארבעת חברות התקשורת מתכוננות כעת לשלב הבא של מלחמת הסטרימינג. דיסני פלוס כבר נמצאת אצל הישראלים (אם כי בגרסה מאכזבת), ואתמול (רביעי) מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו אישרה בתנאים ומגבלות את בקשתה של קשת לפתיחת מיזם פלטפורמת טלוויזיה רב-ערוצית חדש (FREETV), שיפעל על גבי רשת האינטרנט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא צריך.. יש בזק בינלאומי
    כסף12 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם שירות טכני מצוין 24/7 לא צריך לקלקל את הטוב. לגבי freetv שם מטעה שמעיד על חוסר על חוסר שקיפות של חברה מונופוליסטית שבידיה גם ערוץ טלוויזיה ושקיבלה רישיון למשהו שאף אחד מעולם לא קיבל וגם זה עבר בבג"צ. קוראים לזה הון שלטון טלוייזיון.
    סגור