טלוויזיה

דיסני פלוס אכזב את הישראלים: "זלזול בלקוחות", "בדיחה"

כמה שעות בלבד לאחר יציאתו לאוויר בישראל של שירות דיסני+, הישראלים מרגישים שעשו עליהם סיבוב. מחסור בפיצ'רים בסיסיים, היעדר תרגום והכל במחר יקר יותר
מערכת ice |  2
דיסני פלוס (צילום יח"צ)
שירות הסטרימינג של דיסני+ הושק היום (חמישי) באופן רשמי בישראל. הציפיות הגבוהות של הישראלים, מסתבר, הניבו לבסוף אכזבה גדולה מהשירות.
בין היתר עלו טענות על תקלות, איכות נמוכה, ותוכן דל למדי. אל הטענה האחרונה מצטרפת התלונה המפתיעה על היעדר תרגום בחלק מהסרטים והסדרות. "מדובר פשוט באכזבה אדירה. היצע דל מאוד וחלק ניכר ממנו אפילו לא מתורגם לעברית. פשוט זלזול בלקוחות. מי עולה לאוויר עם סדרות ללא תרגום לשפת הלקוח? בדיחה", כתב לקוח שהחל להשתמש היום בשירות.
 
מי שמשווק את דיסני בישראל כנראה יודע שהישראלים רגילים לשלם הרבה, ולכן דאג לגבות מהישראלים 39 שקל לחודש בעוד בארה"ב הוא עולה 8 דולר, עם היצע הרבה יותר גדול ואיכות טובה יותר. המשתמשים הישראלים טוענים כי הם קיבלו גרסה אחרת וירודה של האפליקציה. "אני ממש לא מבינה למה חלק ניכר מהפיצ'רים שקיימים באירופה לא קיימים פה. שיהיה ברור שהתכוונתי לקנות מנוי שנתי ואפילו התלהבתי מרשימת התכנים, ובגלל שמדובר באפליקציית ספינאוף קלוקלת אני לא מתכוונת לשלם לכם גרוש.", כתבה לקוחה אחרת.
 
עוד דיווחו לקוחות בישראל כי באפליקציה שניתנה להם לשימוש אחרי ההרשמה, חסרים פיצ'רים ואפשרויות בסיסיות. בין היתר אין אפשרות להירשם עם מייל במקום מספר טלפון, לצפות בטריילרים, לצפות בסצנות מחוקות של סרטים או בסרטים בלעדיים לקולנוע, פונקציות חיפוש מתקדמות, אפשרות צפייה קבוצתית, תמיכה במכשירים נוספים והשירות מותאם לצפייה מ-4 פרופילים, לעומת 6 פרופילים בארה"ב.
כזכור, בתחילת השנה פורסם כי יס הגיעה להסכם מול דיסני, לפיו היא תוכל להציע ללקוחות בישראל באופן בלעדי מנוי מוזל לשירות – המחיר שדובר בדיווחים היה 30 שקל לחודש במקום 40. עם זאת, כעת מתברר כי לא מיניה ולא מקצתיה – מנויי יס ישלמו על דיסני+ את המחיר המלא, אלא שבמשך ששת החודשים הראשונים הם יוכלו להשתמש בשירות בלי לשלם עליו כלל.
זה אולי נשמע לא פחות אטרקטיבי – חצי שנה חינם אין כסף – אך בפועל, בטווח הארוך מנויי יס ישלמו מחיר גבוה בהרבה; כך, מי שיישאר מנוי לשירות במשך שנתיים ישלם אמנם בדיוק את אותו סכום לפי ההטבה בפועל כפי שהיה משלם לו היתה ניתנת ההטבה הקודמת – 720 שקל – אך מי שיישאר מנוי במשך שנה שלישית ישלם כבר 1,200 שקל במקום 1,080, ומי שהמנוי שלו ימשיך לשנה רביעית ישלם 1,680 שקל במקום 1,440 – הבדל של יותר מ-200 שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שירות דיסני תת רמה
    קורא קר 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל התכנים של דיסני ומארוול ואחרים קיימי
    סגור
  • 1.
    גנבה
    אבירם 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה פשוט עושק גם מחיר יותר יקר גם פחות תכנים מאמריקה וגם לא אותה אפליקציה כמו בחו"ל אפילו נטפליקס לא כאלה גנבים עד כדי כך כמו דיסני פלוס .
    סגור