דיגיטל וטק

פרסום ראשון: ככה יס תמכור לכם את דיסני+

בניגוד לפרסומים, יס לא תציע ללקוחותיה הנחה על מחיר המנוי הגבוה להחריד של דיסני+ בישראל. זו ההטבה החלופית שעליה החליטה
יאיר מור |  5
יס הודיעה על חתימת הסכם מול דיסני (צילום רמי זרנגר, vecteezy)
בניגוד לפרסומים המוקדמים, יס לא תציע ללקוחותיה סבסוד למחיר המנוי של שירות דיסני+, שיושק בישראל מחר, כך אנחנו חושפים כאן לראשונה. במקום זאת, היא תציע ללקוחות מנוי למשך חצי שנה חינם, על חשבונה.
 
כזכור, בתחילת השנה פורסם כי יס הגיעה להסכם מול דיסני, לפיו היא תוכל להציע ללקוחות בישראל באופן בלעדי מנוי מוזל לשירות – המחיר שדובר בדיווחים היה 30 שקל לחודש במקום 40. עם זאת, כעת מתברר כי לא מיניה ולא מקצתיה – מנויי יס ישלמו על דיסני+ את המחיר המלא, אלא שבמשך ששת החודשים הראשונים הם יוכלו להשתמש בשירות בלי לשלם עליו כלל.
זה אולי נשמע לא פחות אטרקטיבי – חצי שנה חינם אין כסף – אך בפועל, בטווח הארוך מנויי יס ישלמו מחיר גבוה בהרבה; כך, מי שיישאר מנוי לשירות במשך שנתיים ישלם אמנם בדיוק את אותו סכום לפי ההטבה בפועל כפי שהיה משלם לו היתה ניתנת ההטבה הקודמת – 720 שקל – אך מי שיישאר מנוי במשך שנה שלישית ישלם כבר 1,200 שקל במקום 1,080, ומי שהמנוי שלו ימשיך לשנה רביעית ישלם 1,680 שקל במקום 1,440 – הבדל של יותר מ-200 שקל.
דיסני עצמה מציעה מבצע דומה למדי, שבמסגרתו היא מציעה למי שיתחייב לשלם על שנה מראש מחיר של 319 שקל במקום 478.80 שקל - הנחה שמגלמת 4 חודשים חינם. אצל יס ההנחה לא מותנית בהתחייבות - אך כאמור, מי שכן יישאר מנוי לאורך זמן, ישלם מחיר גבוה יותר מאשר אם החברה היתה מציעה מחיר מסובסד, כפי שפרטנר מציעה בחבילות הטלוויזיה שלה שמשלבות את נטפליקס.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ירחגיגיגי
    עכם 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני פשוט יראה בחצי שנה הזאתי את הסיבה שקונים דיסני פלוס לאף אחד לא אכףת ממה שמסביב
    סגור
  • 3.
    הגזמה
    נדב 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנוי לנפליקס בארץ עולה יותר מאשר המנוי לדיסני + החדש, אז למה קראתם למחיר המנוי גבוה להחריד?! סתם הגזמה לטובת יצירת אינטראקציה
    סגור
  • 2.
    לשדרג את השלט של הממיר אנדרואיד TV של YES+
    דורון 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע זמן לשדרג את השלט של הממיר אנדרואיד TV של YES+ ולהוסיף כפתור יעודי של דיסני+ כמו בשאר כפתורים יעודיים: NETFLIX, YOUTUBE,קשת 12 ורשת 13 וכמובן להוסיף כפתורי מספרים לשלט: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 ושיהיה טוב כמו השלט של פרטנר TV
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי
    יוסי 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך יעלה יותר כסף? עושים את החצי שנה חינם ואז משלמים אותו מחיר כמו כולם כלומר יש פה 6 חודשים חינם לעומת 4 חודשים חינם בהצעה של דיסני אף אחד בשום שלב לא אמר שיש ללקוחות יס הנחה, זאת היתה השערה
    סגור
  • הסבר
    מרק 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחיר המנוי דרך יס יהיה 40 ש"ח אחרי חצי שנה. מי שמתחבר לדיסני ישירות יכות לשלם שנה מראש תמורת 400 ש"ח שזה חודשיים חינם. וזה בדיוק ההסברלמה המחיר דרך יס בהמשך יהיה יקר יותר. הכי כדאי לקחת צ י שנה חינם דרך יס ואז להתחבר לדיסני ישירות.
    סגור