דיגיטל וטק

דיסני+ חושפת: אלו התכנים שיקבלו המנויים, גל גדות בפנים

בדיסני+ מפרסמים את רשימת התכנים להשקה בישראל ב- 16 ביוני 2022, מנויי השירות יקבלו גישה לסיפורים הגדולים ביותר של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק וסטאר – הכל במקום אחד וגם הכוכבת הישראלית כלולה
מערכת ice |  1
גל גדות ודיסני פלוס (צילום פייסבוק/ גל גדות, vecteezy)
בדיסני+ מפרסמים היום (רביעי) רשימת תכנים לשירות בישראל, שיכיל ביום ההשקה למעלה מ-1,000 סרטים, יותר מ-400 סדרות, ומעל 120 תכנים מקוריים. ביום ההשקה (16 ביוני), למנויים תינתן גישה לסדרה "הספר של בובה פט" ולשתי העונות של "המנדלוריאן" של מלחמת הכוכבים. זאת ועוד: בדיסני+ יוכלו המנויים לצפות בכל פרקי  1-9 של סאגת מלחמת הכוכבים.
החל מיום ההשקה, המעריצים של גיבורי-העל יוכלו לצפות ביותר מ-40 סרטי מארוול, כולל המועמדים לפרס האוסקר, "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות", ה"נצחיים", "הנוקמים: סוף המשחק", ו"קפטן מארוול", וכן ביותר מ-70 סדרות ועונות של מארוול, ובהן "מון נייט", "לוקי", ו"וונדה וויז'ן".
 
מנויי דיסני+ יוכלו ליהנות גם מכ-100 כותרים של דיסני פיקסאר, ובהם כל סדרת הסרטים של "צעצוע של סיפור", "נשמה" (Soul), "אדומה אש", והמועמד לאוסקר "לוקה"; כמו כן, מסרטי וולט דיסני, ובהם זוכה האוסקר "אנקאנטו" המספר את סיפורה המדהים של משפחת מדריגל.
הסרטים הדוקומנטריים של נשיונל ג'אוגרפיק: "החילוץ", ו-"סולו חופשי", שבויימו על ידי הבימאים והמפיקים זוכי האוסקר, אליזבת' צ'אי וסארהילי וג'ימי צ'ין, יוצגו בשירות לצד סדרות פופולאריות של נשיונל ג'יאוגרפיק, ובהן “העולם על פי ג'ף גולדבלום”, ו"גורדון רמזי מבשל הרפתקה”.
בתחום הבידור הכללי (סטאר), המנויים יוכלו לצפות בכותרים כמו הסדרה הקומית המקורית המצליחה “"רק רוצחים בבניין", סדרות מוגבלות כמו "פאם וטומי", "משפחת קרדשיאן", "קווינז", " משפחת סימפסון", עונות של "האנטומיה של גריי", ","9-1-1"  ו"שחור כזה". כמו כן סרט המתח"מוות על הנילוס" בכיכובה של גל גדות ובבימויו של קנת' בראנה.
מנויי דיסני+ יקבלו גישה חסרת-תקדים לקלסיקות של דיסני כמו "סינדרלה", "פלונטר", "הנסיכה והצפרדע", ו"בת הים הקטנה". כל אלו יהיו זמינים לצפייה בשירות לצד שוברי-קופות חדשים כמו "ריה והדרקון האחרון", ו"מולאן (2020)". שירות הסטרימינג יאפשר גישה לעוד מאות כותרים של ערוץ דיסני, ובהם סדרות, סרטים קצרים וספיישלים, כולל "המופלאה: הרפתקאות ליידי באג", ו"פיניאס ופרב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחפש ספק ללא הלטב
    ספק כשר 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם בדיסני לא דוחפים סצנת הלטב כל 10 דקות?
    סגור