כסף וצרכנות

כמה אחד מכוכבי מארוול קיבל על הסרט החדש שלו?

צילומי הסרט "ת'ור: אהבה ורעם" של מארוול נמצאים ממש בשלביו הסופיים והוא צפוי להגיע לבתי הקולנוע בתחילת מאי 2022. כמה קיבל כריס המסוורת', מי שמגלם את ת'ור בסדרת הסרטים בעולם הקולנועי של חברת הקומיקס על הסרט? 
מערכת ice |  1
כריס המסוורת' ת'ור (צילום צילום כרוז הסרט ת'ור רגנרוק)
לאחר שכיכב בשבעה סרטים מתוך העולם הקולנועי של מארוול (ת'ור, ת'ור: העולם האפל, הנוקמים, הנוקמים: עידן אולטרון, ת'ור רגנרוק, הנוקמים: מלחמת האינסוף והנוקמים: סוף המשחק), כריס המסוורת' חוזר לככב בסרט הרביעי בסדרת סרטי ת'ור שישוחרר לאקרנים בתחילת מאי 2022 וזוכה למשכורת לא רעה בכלל. 
הסרט שצילומיו מסתיימים ממש בימים אלו מתהדר בכל שאר כוכבי סדרת הסרטים כמו נטלי פורטמן (ג'יין פורסטר), כריס פראט (פיטר קוויל) וטסה תומפסון (ולקירי), כשאליהם לסרט הנוכחי מצטרף גם כריסטיאן בייל שיגלם בסדרט החדש את 'גור שוחט האלים', צפוי להיות הסרט ה-29 ביקום הקולנועי של מארוול והחברה שילמה לא מעט כסף לכוכב סדרת הסרטים ומי שבעצם כל כך מזוהה עם דמותו של ת'ור.
על פי הוראייטי הכוכב יקבל עבור הסרט החדש בסדרה כ-20 מיליון דולר, שמהווים סכום לא מבוטל לאחר הירידה במשוכרות השחקנים בהוליווד בעקבות מגפת הקורונה. עבור השחקן האוסטרלי מדובר בקפיצה אדירה לאחר שבעבור הסרט הראשון שלו כת'ור כשעוד לא היה מוכר כל כך לפני כעשור, קיבל כ-150 אלף דולר בלבד.
המעמד של המסוורת' בעקבות סדרת הסרטים המצליחה הלך וגדל כשהסרט השלישי "רגנרוק" שבר לא מעט שיאים. במאי הסרט טאיקה וואיטיטי שקיבל עליו לא מעט מחמאות מביים גם את הסרט החדש "אהבה ורעם" והגדיר אותו  כדבר המטורף ביותר שהוא עשה אי פעם וציין כי הוא "מתרגש לנצל כמה מהטכנולוגיה החדשנית שהטמיע בת'ור: רגנרוק שוב". כך שאם נשפוט על פי קאסט השחקנים והקאסט מאחורי הקלעים אפשר לצפות שגם הסרט הזה יהיה מוצלח והשכר העצום לו זוכה המסוורת' על המשך השתתפותו בסדרת הסרטים יהיה שווה את זה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא ממש גיבור קומי וטראגי בשחקן אחד (ל"ת)
    וואי וואי 08/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור