ויראלי

וויל סמית' פורש: זו ההחלטה שלקח בעקבות התקרית באוסקר

בשבוע שעבר התקיים טקס האוסקר ה-94 שרשם לעצמו את אחד האירועים המפתיעים ביותר שהתרחשו על הבמה, בכיכובו של וויל סמית' שקטף את פרס השחקן הטוב ביותר, אבל לא בטוח שהוא יישאר אצלו
מערכת ice | 
וויל סמית וכריס רוק (צילום האוסקר)

אחרי מקרה הסטירה בשידור חי, וויל סמית' בוחר לקחת צעד אחורה ומודיע על פרישה. וויל סמית' התפטר מהאקדמיה לאמנויות ומדעים לקולנוע, מספר ימים לאחר שהפר את חוקיה, והיכה את הקומיקאי כריס רוק בטקס האוסקר השנתי בלוס אנג'לס.

בהצהרה שפורסמה ביום שישי, אמר סמית' כי הוא "יקבל את כל ההשלכות הנוספות" שימצא מועצת הנגידים של האקדמיה לנכונה. "המעשים שלי בטקס פרסי האוסקר ה-94 היו מזעזעים, כואבים ובלתי נסלחים", אמר.


נזכיר כי האירוע שגרר את פרישתו של סמית' מתחיל ביום שלישי שעבר, באמצע הטקס ה-94 לפרס האוסקר, כאשר הסטנדאפיסט כריס רוק החל להתבדח עם הקהל, אחת הבדיחות שלו חצו את הגבול של סמית' וגררה את אחד האירועים הביזאריים שנראו אי פעם בטקס.

רוק התבדח עם סמית' ואשתו, וצחק על התסרוקת שלה. הבדיחה, לא הצחיקה את סמית' שיודע שהתסרוקת הקצוצה נובעת ממחלה אוטואמונית שגורם לשיער לנשור, וזה למעשה מה שגרם לשחקן לעלות על הבמה ומול הקולגות ואנשי הבידור ההמומים לסטור בעוצמה לרוק ולאחר מכן ירד בזעם בתוך שניות מהבמה, כאשר אף אחד לא היה מוכן לרגע הזה.
 


רוק המופתע אמר: "וויל סמית' הרגע נתן לי פצצה", בעוד השחקן צרח לכיוונו: "תוציא את אשתי מהפה המזוין שלך" וחזר על כך פעם נוספת, בעוד הבדרן המבולבל נאלץ להמשיך בצל המבוכה הגדולה מהתקרית.

על התקרית אגב אמר רוק: "זה כנראה הרגע הכי גדול בתולדות הטלוויזיה", הטריגר לכך התברר כתספורת הקצוצה של ג'דה פינקט, אשתו של וויל סמית' שסובלת ממחלה שגורמת לכך ורוק התבדח ואמר: "אני כבר לא יכול לחכות לראות אותה מופיעה בסרט "ג'י-איי-ג'יין 2". 
הטקס לא יכול היה להמשך כמתוכנן ולאחר מכן השידור הוחשך, כאשר הדרמה בינתיים באולם נמשכה והכוכב דנזל וושינגטון עמד בין סמית' ורוק, שניסה להתנצל, דבר שלא הצליח לאור סערת הרגשות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה