תרבות ופנאי

כך כריס רוק הגיב לראשונה לסטירה שחטף מוויל סמית'

שלושה ימים לאחר התקרית האלימה על במת האוסקר, כריס רוק עלה להופעת סטאנדאפ וזו התגובה של הסטאנדאפיסט
מערכת ice | 
וויל סמית וכריס רוק (צילום האוסקר)
הלילה (בין רביעי לחמישי) כריס רוק עלה להופעת סטאנדאפ ראשונה מאז התקרית האלימה בטקס האוסקר עם וויל סמית' ושם נתן את התגובה הראשונה שלו לאותה התקרית. 
בכלי התקשורת Variety פורסם כי הקומיקאי המצליח עלה להופעה וקיבל מחיאות כפיים סוערות כשהקהל עמד על רגליו, המחווה שניתנה לקומיקאי ערכה מספר דקות. רוק שאל את הנוכחים: "אז איך היה סוף השבוע שלכם?", בהמשך חשף כי כל כרטיסי המופע נמכרו והודה על כך לקהל. רוק סיפר בין היתר כי יש לו מופע שלם שהוא כתב לפני סוף השבוע הזה. "אני עדיין מעכל את מה שקרה. אני אדבר על השיט וזה יהיה גם רציני וגם מצחיק".
 
באמצע הטקס ה-94, כאשר הסטנדאפיסט כריס רוק החל להתבדח עם הקהל, כנראה שאחת הבדיחות שלו חצו את הגבול וגררה את אחד האירועים הביזאריים שנראו אי פעם בטקס. כריס רוק התבדח עם סמית' ואשתו, דבר שגרם לשחקן לעלות על הבמה ומול הקולגות ואנשי הבידור ההמומים סטר בעוצמה לרוק ולאחר מכן ירד בזעם בתוך שניות מהבמה, כאשר אף אחד לא היה מוכן לרגע הזה. רוק המופתע אמר: "וויל סמית' הרגע נתן לי פצצה", בעוד השחקן צרח לכיוונו: "תוציא את אשתי מהפה המזוין שלך" וחזר על כך פעם נוספת, בעוד הבדרן המבולבל נאלץ להמשיך בצל המבוכה הגדולה מהתקרית.
 
על התקרית אגב אמר רוק: "זה כנראה הרגע הכי גדול בתולדות הטלוויזיה", הטריגר לכך התברר כתספורת הקצוצה של ג'דה פינקט, אשתו של וויל סמית' שסובלת ממחלה שגורמת לכך ורוק התבדח ואמר: "אני כבר לא יכול לחכות לראות אותה מופיעה בסרט "ג'י-איי-ג'יין 2". 
 
וויל סמית' התנצל בפני כריס רוק לאחר שסטר לו והודה בפוסט שכתב בדף האינסטגרם שלו:"אני רוצה להתנצל בפניך בפומבי, כריס", אמר בהצהרה. "יצאתי מהקו וטעיתי" עוד כתב כי התנהגותו בטקס הייתה בלתי מקובלת ובלתי נסלחת. ההתנצלות הגיעה לאחר שאקדמיית האוסקר גינתה את סמית' על התקרית והכריזה על ביקורת רשמית.
האירוע זכה לבאז כל כך תקשורתי וגרם ליזמים מסויימים לחשוב על אפשרות לעשות על זה כסף. כך על פי פרסום ב'סאן' האנגלי סמית' ורוק קיבלו הצעה מפתה במיוחד להתאגרף זה מול זה בזירת אגרוף ב-30 באפריל, תמורת סכום "צנוע" של 10 מיליון ליש"ט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה