תרבות ופנאי

וויל סמית' בפנייה לכריס רוק: "אלימות היא רעילה והרסנית"

השחקן התנצל בפני הקומיקאי לו סטר במהלך טקס האוסקר: "בדיחות על חשבוני הן חלק מהעבודה, אבל בדיחה על מצבה הרפואי של ג'אדה הייתה יותר מדי בשבילי ואני הגבתי רגשית, אלימות בכל צורותיה היא רעילה והרסנית"
כפיר אדר | 
וויל סמית וכריס רוק (צילום האוסקר)
אחרי שהכניס את עולם התרבות להלם עם אירוע שייזכר לנצח, וויל סמית' התנצל בפני כריס רוק לאחר שסטר לו בטקס פרסי האוסקר ה-94, והודה שהתנהגותו הייתה "בלתי מקובלת ובלתי נסלחת".
"אני רוצה להתנצל בפניך בפומבי, כריס", אמר בהצהרה. "יצאתי מהקו וטעיתי". ההתנצלות הגיעה לאחר שאקדמיית האוסקר גינתה את סמית' על התקרית והכריזה על ביקורת רשמית. הכוכב סטר לרוק על הבמה לאחר שהקומיקאי התבדח על חשבון אשתו של השחקן, ג'דה פינקט סמית', כאשר כיוון בדיחה לעבר ראשו המגולח של פינקט סמית', תוצאה של מחלת התקרחות המביאה לאובדן שיער.
 
המקרה הגיע ספורים לאחר שסמית' קטף את האוסקר הראשון בקריירה שלו על ששיחק את אביהם של אגדות הטניס ונוס וסרינה וויליאמס בקינג ריצ'רד. "אלימות בכל צורותיה היא רעילה והרסנית", אמר סמית' בהצהרה שפורסמה באינסטגרם.
 
"ההתנהגות שלי בטקס פרסי האוסקר אמש הייתה בלתי מתקבלת על הדעת ובלתי נסלחת. בדיחות על חשבוני הן חלק מהעבודה, אבל בדיחה על מצבה הרפואי של ג'אדה הייתה יותר מדי בשבילי ואני הגבתי רגשית".
"אני מצטער מאוד על כך שההתנהגות שלי הכתימה את מה שהיה מסע מדהים ואחר לכולנו", כתב. לפני ההתנצלות של סמית', הארגון מאחורי טקס האוסקר אמר בהצהרה כי הוא "מגנה את מעשיו" של סמית'. "התחלנו רשמית בסקירה רשמית סביב התקרית ונבדוק פעולות נוספות והשלכות בהתאם לתקנון, תקני ההתנהגות והחוק של קליפורניה", נכתב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה