יח"צ

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין עידו רוזנבלום והמפיק האמריקאי וויל סמית'

חברת ההפקה של השחקן ההוליוודי וג׳אדה פינקט סמית׳, Westbrook Media,  הכריזה על שיתוף פעולה ראשון עם גוף תוכן ישראלי: חברת ״טדי הפקות״. שני פורמטים מקוריים, שיצרו עידו רוזנבלום ועודד תבור, כבר אושרו להפקה
אורן שטרנברג |  1
וויל סמית עידו רוזנבלום (צילום גבריאל בהרליה, מסך אינסטגרם)
חברת ההפקה ״ווסטברוק מדיה״ הודיעה על אחד ממהלכיה המרכזיים לשנת 2021: שיתוף פעולה ראשון עם חברת ״טדי הפקות״ הישראלית, במסגרתו ייצרו ויפיקו תכנים מקוריים.
בשלב זה כבר אושרו להפקה שני פורמטים חדשים: שעשועון וסדרת אימה. את שני הפורמטים יצרו עידו רוזנבלום ועודד תבור, המנהלים ב״טדי הפקות״ את מחלקת פיתוח והפקה ייעודית לשוק הבינלאומי.
עבור ״טדי הפקות״ מדובר בשיתוף פעולה בינלאומי מרכזי נוסף, שיוצא לדרך במקביל להפקת העונה השנייה של ״אופוריה״ ב HBO. בשנים האחרונות שודרו ברחבי העולם תוכניות רבות מבית היוצר של החברה, בהן ״הכוכב הבא״ ו״בית ספר למוסיקה״.
עם השקתה בשנת 2019, ״ווסטברוק מדיה״ יצרה סקרנות וציפיה בתעשיית הבידור האמריקאית, לא רק כי בין בעליה נמנים וויל סמית׳ וג'אדה פינקט סמית׳, אלא כי בכוונתה להזרים דם חדש ולהעניק ליוצרים צעירים הזדמנות לייצר תוכן צעיר, פורץ דרך וחדשני. בימים אלה עובדים בחברה על פיתוח והפקת תכנים מסקרנים רבים, בהם סדרת דרמה חדשה המבוססת על ״הנסיך המדליק מבל אייר״, שישודר בPeacock.
טמירה ירדני, בעלת ״טדי הפקות״, ברכה על שיתוף הפעולה ומסרה: "זוהי זכות גדולה לחבור לצוות ״ווסטברוק מדיה״. שיתוף הפעולה יעניק הזדמנות משמעותית ובמה בינלאומית ליוצרים ישראלים״.
לוקאס קייזר, סמנכ״ל התוכן של ״ווסטברוק מדיה" מסר: ״אני עוקב אחר הפעילות של ״טדי הפקות״ כבר תקופה. יש להם היסטוריה של יצירת תוכן פורץ דרך בכל הז׳אנרים, הפורמטים והשווקים. כל קבוצת ״ווסטברוק מדיה״ כבר מפשילה שרוולים לקראת העבודה עם טמירה, עידו, עודד, מיטל וכל צוות ״טדי״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה כייף, אני מעריצה של וויל סמית משנת 92
    פולי 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה כייף
    סגור