טלוויזיה

רשמית: דיסני+ חשפה את תאריך ההשקה, כמה יעלה מנוי?

דיסני+, שירות הסטרימינג של חברת וולט דיסני, מאשרים היום את מועדי ההשקה של השירות ב-42 המדינות שבהן יושק השירות בקיץ הקרוב. בישראל יושק שירות הסטרימינג ב-16 ביוני 2022. וכמה יעלו המנויים?
מערכת ice | 
דיסני פלוס (צילום vecteezy)
סוף לשמועות ולניחושים. בדיסני+ הכריזו היום (שלישי) על תאריך ההשקה והמחירים למנויים בישראל. בדיסני+, שירות הסטרימינג של חברת וולט דיסני, מאשרים היום את מועדי ההשקה של השירות ב-42 המדינות שבהן יושק השירות בקיץ הקרוב. בישראל יושק שירות הסטרימינג ב-16 ביוני 2022. מחירי המינוי פורסמו גם הם: 39.90 שקל למינוי חודשי, או 399 שקל למינוי שנתי.
עם תוכן מקורי בלעדי ואלפי פרקים וסרטים מבית היוצר של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק וסטאר, הכולל תכני בידור כללי (General Entertainment), דיסני+ הוא שירות סטרימינג שאמור להוות תחרות לנטפליקס ואמזון פריים.
 
המנויים ייהנו, בין השאר, מגישה לכותרים כמו "הספר של בובה פט" ו"המנדלוריאן" של המפיק והיוצר ג'ון פאברו, שניהם מקטגוריית "מלחמת הכוכבים". בנוסף, הסדרה "מון נייט" של מארוול בכיכובו של אוסקר אייזק כסטיבן גרנט, והסרט "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" המועמד לאוסקר בכיכובם של סימו ליו ואקוופינה. המנויים לשירות דיסני+ יוכלו ליהנות מסרטים כמו "לוקה", הפקת האנימציה המשותפת של דיסני ופיקסר המועמדת לאוסקר, והסרט זוכה האוסקר "אנקאנטו", המספר את סיפורה של משפחת מדריגל המיוחדת.
תחת קטגוריית הבידור הכללי סטאר, יוכלו המנויים לצפות בכותרים כגון הסרט עתיר האקשן "לשחרר את גאי", בכיכובו של ריאן ריינולדס, המועמד לאוסקר, וכן הסדרות "משפחת סימפסון" ו"האנטומיה של גריי". כותרים של נשיונל ג'יאוגרפיק יכללו בין היתר את הסדרה "העולם על פי ג'ף גולדבלום", שעונתה הראשונה בת 12 הפרקים, עוקבת אחר ג'ף היוצא לנסיעה משעשעת ומעוררת תובנות. בכל פרק בסדרה, ג'ף מושך בחוט של אובייקט מוכר בצורה מטעה כדי לפרום עולם של קשרים מדהימים ומדע והיסטוריה מרתקים.
למנויי דיסני+ תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים ומהאפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה