כסף וצרכנות

דיסני במהלך מטלטל: האם נטפליקס צריכה לדאוג?

ענקית הבידור הודיעה כי שירות הסטרימינג דיסני+ יציע מחיר זול אף יותר מזה שהוא מציע כיום – אך כמובן שיש קאץ', וכעת ניתן לראות מה הצופים יעדיפו
יאיר מור | 
דיסני פלוס, נטפליקס (צילום freepik)
שירות הזרמת הווידאו של דיסני, שכיום זמין במחיר אחיד בכל מדינה, יתחיל לאפשר לצופים לבחור בין שתי רמות מחיר: מחיר "רגיל" ומחיר "מוזל". ביום שישי הודיעה דיסני כי היא עובדת על מנוי מוזל ל"דיסני+", שיהפוך את השירות לזמין לאנשים שאינם יכולים או אינם מעוניינים לשלם את המחיר המלא של המנוי. אלא שבניגוד לנטפליקס, בדיסני+ המחיר המוזל לא יפגע באיכות התכנים, אלא יוסיף לשירות פרסומות.
לפי הודעת החברה, המנוי המוזל יוצע בארה"ב החל מהמחצית השנייה של השנה הנוכחית, ויורחב לשאר העולם בשנה הבאה. החברה לא פירטה בכמה יורידו הפרסומות את מחיר המנוי, או איך בדיוק יעבדו הפרסומות – האם מדובר בהפסקות באמצע התוכן, לפניו, אחריו או באנרים שיוצגו על גבי ממשק השירות. עם זאת, ריטה פֶרוֹ, נשיאה לפרסום ב-Disney Media Entertainment Distribution, ציינה כי הפרטים ייחשפו ב-Upfront – אירוע מרכזי של תעשיית הפרסום שיתקיים בניו-יורק בשבוע האחרון של מאי. המועד הזה תואם למועד השקת השירות במדינות מזרח אירופה והמזרח התיכון, כולל ישראל, שאותו חשפנו כאן בחודש הקודם.
 
בדרך כלל, נהוג ששירותים ממומנים או ממנוי או מפרסומות. נטפליקס, למשל, הבהירה כבר פעמים רבות כי לעולם לא תשלב פרסומות בשירות. עם זאת, דיסני חושבת אחרת: החברה היא בעלת שירות הסטרימינג הוותיק Hulu, שהיה הראשון בעולם שגם גבה דמי מנוי מהצופים וגם דחף להם פרסומות. כעת מתכננת החברה לעשות זאת גם בשירות החדש שלה.
לדברי קארים דניאל, יו"ר Disney Media Entertainment Distribution, "הרחבת הגישה לדיסני+ לקהל רחב יותר ברמת מחיר נמוכה יותר היא ניצחון לכולם – צרכנים, מפרסמים ומספרי הסיפורים שלנו. יותר צרכנים יוכלו לגשת לתוכן המדהים שלנו; מפרסמים יוכלו להגיע לקהל רחב יותר; ומספרי הסיפורים שלנו יוכלו לשתף את העבודה הנפלאה שלהם עם יותר מעריצים ומשפחות".
"מאז השקתו, מפרסמים מתחננים לאפשרות להיות חלק מדיסני+ - ולא רק בגלל שיש דרישה גוברת ליותר היצע בסטרימינג", אמרה פרו. "דיסני+ עם פרסומות יציע למשווקים את הסביבה הטובה ביותר בסטרימינג, עם המותגים האהובים ביותר שלנו – דיסני, פיקסאר, מלחמת הכוכבים, מארוול ונשיונל ג'יאוגרפיק".
החברה ציינה כי היא מקווה להגיע בזכות ההשקה העולמית והמנוי המוזל ל-230 עד 260 מיליון מנויים עד סוף 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה