טלוויזיה

דיסני+ חושף: זה תאריך ההשקה המסתמן בישראל

ענקית הבידור האמריקאית יצאה הלילה בהודעה שסיפקה רמז ראשון לתאריך פתיחת השירות לעשרות מדינות חדשות, ובהן ישראל, המתוכננת לחודשים הקרובים

יאיר מור |  4
דיסני פלוס (צילום יח"צ)
תאריך ההשקה המדויק של שירות "דיסני פלוס" בישראל הוא אחת החידות החשובות של השנתיים האחרונות: מאז השקת השירות בארה"ב בסתיו 2019, אינספור ישראלים שואלים ללא הפסקה מתי נוכל גם אנחנו ליהנות מתכני המקור של דיסני במקום אחד, ללא תלות בחוזים ביניהם לבין הוט, יס, סלקום ופרטנר.
בחודשים האחרונים דיווחנו לא פעם על חלונות השקה משוערים בישראל ובמזרח אירופה, שהתחילו מקיץ 2021, זזו לסתיו, חורף 21/22, אביב 2022 ולבסוף לאזור קיץ 2022. כעת, נראה שהחברה חשפה את התאריך המדויק ברמז שפרסמה הלילה, מייד לאחר הדו"ח המצוין שלה.
 
"אובי-וואן קנובי, סדרה מקורית מוגבלת (כלומר מיני-סדרה), עולה החל מ-25 במאי לדיסני פלוס", כתבה החברה בציוץ שהעלתה אמש קרוב לחצות לפי שעון ישראל. לציוץ צורף פוסטר של הסדרה החדשה, בו נראה השחקן אוון מקגרגור, המגלם את הדמות המוכרת, הולך על דיונה.
 
אמנם, מדובר בחשיפת תאריך ההשקה של סדרה בודדת, שלא בהכרח אומר כלום לגבי השירות עצמו. אך בשנים האחרונות ראינו שוב ושוב איך שירותי סטרימינג מושקים במדינות חדשות יחד עם סדרות דגל – כך, למשל, אמזון השיקה את "פריים וידאו" בעולם ב-14 בדצמבר 2016 יחד עם הסדרה "The Grand Tour", הספין-אוף שלה ל-"Top Gear" עם המנחים האגדיים ג'רמי קלארקסון, ג'יימס מיי וריצ'ארד האמונד, ששלוש הדקות הראשונות שלה לבדן עלו 127 מיליון דולר; ואפל השיקה את "Apple TV+" ב-1 בנובמבר 2019 יחד עם 9 סדרות מקור, בהן "תוכנית הבוקר" שיצרה ריס ווית'רספון, שגם כיכבה בה לצד ג'ניפר אניסטון וסטיב קארל, לצד "For All Mankind" על המרוץ לחלל במאה שעברה, "לראות" בכיכובו של ג'ייסון מומואה ו"מועדון הספרים של אופרה", בהגשתה של אופרה ווינפרי.
"אובי-וואן קנובי" היא הסדרה המדוברת ביותר בעולם הקולנועי בעל ההכנסות השניות בגובהן בהיסטוריה (10.3 מיליארד דולר, כאשר מעט לפניו נמצא היקום הקולנועי של מארוול עם הכנסות מצטברות בגובה 25.6 מיליארד דולר). היא גם אחת הסדרות היחידות ביקום הזה שבהן משחקים אותם שחקנים שמגלמים את הדמויוות הראשיות - אוון מקגרגור כאובי-וואן קנובי והיידן כריסטנסן כאנקין סקייווקר (דארת ויידר). מי שמביימת את הסדרה היא דבורה צ'ואו, שיצרה עבור השירות גם את "המנדלוריאן", הסדרה הפופולארית ביותר שלו עד כה. לכן, הגיוני שהסדרה תושק הצמוד לפתיחת השירות לעשרות מדינות חדשות (42), ובהן ישראל, המתוכננת כידוע לאביב-קיץ 2022.
חברת דיסני מסרה בתגובה לאתר ice: "חברת וולט דיסני אישרה שתשיק את שירות דיסני+ במהלך קיץ 2022. בשלב זה אין מידע נוסף לגבי השירות בארץ".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סופסוף נוכל לבטל את המנוי לנטפליקס (ל"ת)
    לא משנה 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    *קצת*
    אנונימי 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "קצת מאחורי היקום הקולנועי של מארוול" כן 15.6 מיליארד דולר זה כלום
    סגור
  • 2.
    חרם צרכנים אם המחיר יהיה גבוה לעומת העולם
    אור 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחריות שלנו להילחם ביוקר המחייה בארץ.
    סגור
  • 1.
    דיסני פלוס
    אובי וואן קנובי המלך 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז הדיסני פלוס תצא במאי ?
    סגור