דיגיטל וטק

השקת דיסני+ בישראל נדחתה לשנה הבאה

בלעדי: בניגוד לדיווחים שנפוצו בישראל בחודשים האחרונים, שירות הזרמת הווידאו של ענקית הבידור הוותיקה לא יגיע לישראל בחודשים הקרובים. למה זה קורה ומתי נוכל לצפות כאן בסרטים שלה?
יאיר מור |  6
דיסני פלוס (צילום יח"צ)
שירות הסטרימינג השלישי בגודלו בעולם, "דיסני פלוס", לא יושק בישראל בזמן הקרוב, כך נודע היום לאתר ice. זאת, בניגוד לשמועות שנפוצו כאן במהלך השנה ולפיהן חברת הסרטים הגדולה בעולם מתכוונת להשיק את השירות שלה בארץ "אחרי החגים" ולפני סוף 2021.
 
לאחר הודעת יס, לפיה היא מעלה את כל סרטי היקום הקולנועי של מארוול, בדקנו מה קורה עם השקת שירות הזרמת הווידאו של דיסני בישראל זאת מאחר ולפי הנהוג בתעשייה, לא ייתכן שיס קיבלה רישיון לשידור של סרטי המותג החזק ביותר של דיסני – מארוול הוא העולם הקולנועי המכניס ביותר בהיסטוריה, עם סך של כ-23 מיליארד דולר בקופות נכון לתחילת 2021 (לפני הלהיטים "האלמנה השחורה" ו" שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות", שהכניסו כבר מאות מיליוני דולרים) – רגע לפני שדיסני מתחילה להציע אותם כאן בעצמה. ואכן, מהמידע שהגיע לידינו עולה כי השקת השירות בישראל אינה קרובה, ולא ברור מתי תקרה.
עם זאת, היא עדיין אמורה להגיע בזמן כלשהוא, שכן מבדיקת ice עולה כי החברה מחפשת כרגע מנהל/ת שיווק ברשתות החברתיות עבור השירות.
 
כזכור, בקיץ האחרון דווח בישראל כי "דיסני+" מתקרב להשקה בישראל סמוך לחגי תשרי, וכי החברה עובדת כבר על תרגום ודיבוב תכני השירות לעברית. ימים בודדים לאחר מכן הפרכנו את הדיווח עם צפי מאוחר יותר, אך עדיין נשארנו עם רמיזות לפיהן זה אמור לקרות בזמן הקרוב. עתה, מסתמן כי לא רק שזה לא יקרה ב-2021, אלא גם לא במחצית הראשונה של 2022. הדבר תואם לדברי מנכ"ל החברה, בוב צ'אפק, במסגרת דו"חות הרבעון השלישי שלה, לפיהם השקת השירות במזרח אירופה והמזרח התיכון נדחתה מסוף 2021 לקיץ (כלומר יולי-אוגוסט) 2022 – עוד כמעט שנה שלמה. מדובר בחדשות רעות לדיסני, שבכל 157 המדינות בהן היתה פעילה ברבעון הקודם הצליחה לגייס רק כ-2 מיליון מנויים חדשים ולהגיע לסך של 118 מיליון מנויים – כמעט 100 מיליון פחות מהמספר העדכני של נטפליקס, שעומד על כ-214 מיליון מנויים.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    למי שממש רוצה , לא בעייה להתחבר לשירות דיסני פלוס
    משה הצדיק 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חיפוש זריז יציג לכם מדריכים די פשוטים איך נרשמים לשירות דרך שירות VPN
    סגור
  • 4.
    ממשיכים לפנק את יס? (ל"ת)
    תמוהה 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    נו באמת!
    אנונימית 11/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל שנה הם מעבירים לשנה הבאה
    סגור
  • נכון מאוד צודק
    ל 3 11/2021/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כול פעם מבטיחים ולא מצעים את השירות דיסני ומאוד חבל הלקוחות מחכים לדיסני פלוס כבר ארבה זמן השירות היה צריך לאצת מזמן וזה נכון כמה זמן אפשר לחכות
    סגור
  • 2.
    ממש חוצפה
    HBOMIN 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עם נטפליקס זה לא היה קורה, איך עכשיו אני יכולה לראות סינדרלה ו 9 החמורים של דיסני?
    סגור
  • 1.
    דיסני דחו את ההשקה של מזרח אירופה לקיץ
    רוצה דיסני פלוס בארץ 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במקור, בסוף 2021 מזרח אירופה הייתה צריכה לקבל דיסני פלוס. ואז החליטו לדחות לקיץ 2022, ובוב אמר שזה בשביל שיהיה השקה משותפת עם חלקים מהמזרח התיכון ואפריקה. חלקים מהמזרח התיכון לא בהכרח כוללים אותנו, אבל כן יש סיכוי גבוה מאוד בהתחשב בעובדה שהם פרסמו 2 עבודות שקשורות לדיסני פלוס (שנתפסו) ועוד עבודה בלונדון שהיה רשום בתיאור שהיא תעזור ל- "השקת דיסני + בישראל"
    סגור