דיגיטל וטק

דיסני+ מגיע: החברה חושפת מתי תגיע להילחם בנטפליקס בישראל

ענקית הבידור דיסני חשפה את מועד השקת שירות הזרמת הווידאו שלה בישראל, לצד עשרות מדינות נוספות. מתי נוכל לצפות כאן בסדרות ובסרטים של דיסני וכמה זה יעלה?

יאיר מור |  2
דיסני פלוס (צילום יח"צ)
שירות הזרמת הווידאו של דיסני, "דיסני+", יושק בישראל בקיץ הקרוב, כך הכריזה הבוקר החברה בהודעה רשמית.
יחד עם ישראל, יושק השירות ב-41 מדינות נוספות באירופה ובמזרח התיכון: איחוד האמירויות, אלבניה, אלג'יריה, אנדורה, אסטוניה, בולגריה, בוסניה-הרצגובינה, בחריין, דרום אפריקה, הוותיקן, טורקיה, יוון, ירדן, כוויית, לוב, לטביה, ליטא, ליכטנשטיין, מונטנגרו, מלטה, מצרים, מרוקו, סן מרינו, סלובניה, סלובקיה, סעודיה, סרביה, עומאן, עיראק, פולין, צ'כיה, צפון מקדוניה, קוסובו, קטאר, קרואטיה, רומניה, הרשות הפלסטינית, תוניסיה ותימן.
 
השירות של דיסני יציע את מגוון התכנים שלה, הכוללים את כל היקום הטלוויזיוני והקולנועי העשיר של מעצמת הבידור שהקים המאייר וולט דיסני, ביניהם המותגים מלחמת הכוכבים, מארוול, נשיונל ג'יאוגרפיק ועוד.
החברה לא חשפה את מועד ההשקה המדויק, אך דיברה על הקיץ – אזכור שתואם את הדיווח הקודם שלנו, לפיו השקת השירות בישראל ומזרח אירופה, שתוכננה במקור לסוף 2021, נדחתה לחודשי אביב-קיץ 2022. גם המחיר לא נחשף, אך בארה"ב עולה השירות 8 דולר, שהם כ-25.5 שקל, לחודש, ו-80 דולר, שהם כ-255 שקל, בתשלום מראש לשנה. מדובר במחיר נמוך משמעותית מזה של נטפליקס (שאמנם מציעה חבילה במחיר דומה, אך באיכות ירודה, בעוד החבילה באיכות המקבילה לזו שמציעה דיסני+ עולה יותר מפי שניים!) – אך בניגוד לאחרונה, לא כל תכני דיסני כלולים במחיר הזה, כאשר סרטים חדשים שרק לאחרונה יצאו דורשים תשלום חד-פעמי של 30 דולר, שהם 95.5 שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביי בייי נטפליקס. דיסני זאת ליגה אחרת לגמרי.
    פילוסוף 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ומה שבטוח, דיסני לא יפיקו סדרות מזעזעות עבור פדופילים כמו 'קיוטיס', ולא סרטים מסוג זבל העיקר להראות שיש מגוון. דיסני זאת איכות ומאגר ענק שכבר קיים. נטפליקס מתה, ולא רק בבורסה.
    סגור
  • דיסני ידועה לשמצה במסחור לאגדות ובהטמעת ערכים
    גל 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאוד מסויימים, באופן שמרדד את התכנים. יש סרטון מעניין בנושא ב Wisecrack.
    סגור