כסף וצרכנות

דיסני ומוטי בן-משה מסתערים על הקניונים, כמה השקיעו?

אקסטרה ריטייל בבעלות מוטי בן משה השיקה 2 סניפים נוספים של Disney Home בהשקעה של מיליוני שקלים, והפעם בקניון עזריאלי גבעתיים וסינמה סיטי בראשון לציון

מערכת ice | 
דיסני, מוטי בן משה (צילום unsplash, אניה בוכמן)
אקסטרה ריטייל, קבוצת הקמעונאות של אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה במגמת צמיחה. לאחרונה פתחה 2 סניפים נוספים של Disney Home - רשת קונספט חדשה של ריהוט ואקססוריז לבית. דיסני הום מבית אקסטרה ריטייל הושקה בישראל בחודש דצמבר האחרון, בשיתוף פעולה עם דיסני הבינלאומית.
שטחן של 2 החנויות החדשות שנפתחו בקניון עזריאלי בגבעתיים ובסינמה סיטי ראשון לציון הינו כ-300 מ"ר, ובהקמתן השקיעה הקבוצה כ-4 מיליון שקל. שני הסניפים הנוספים מצטרפים לחנות  הדגל של Disney Home הפועלת בקניון TLV בת"א ולחנות שנפתחה בעופר גרנד קניון בחיפה.
אלון כרמלי, מנהל חטיבת ורדינון, נעמן ודיסני הום של אקסטרה ריטייל, מציין: "לשמחתנו מאז השקנו את Disney Home, חנויות הרשת זוכות לעניין רב ומהוות מוקד משיכה לאוהבי מיקי ומיני מאוס בפרט, ולחובבי אקססוריז מדליקים לבית בכלל. בחודשים הקרובים אנו צפויים לפתוח 2 חנויות נוספות שיביאו את החוויה והקסם הייחודי של דיסני לערים נוספות ברחבי ישראל".
 
על פי הודעת הקבוצה: במבחר של הרשת ניתן לרהט ולאבזר את כל חדרי הבית. צד, מנורות צד ותאורת קיר, שטיחים ועוד, הרשת מציעה מבחר של רהיטים כגון כורסאות, כסאות, ספסלים, שידות, שולחנות לצד מגוון ענק של אקססוריז לבית ביניהם מצעים, קופסאות אחסון, כלי מטבח, כריות נוי, מסגרות לתמונות, אגרטלים וכן פריטים אישיים כמו חלוקי רחצה, מגבות, שמיכות ואף תיקי גב תכשיטים ועוד.
מחירי הרהיטים ב-Disney Home נעים בין 299.9 שקל ועד 1699.9 שקל; כלי בית ונוי מ-89.9 שקל ועד 299.9 שקל; קופסאות אחסון מ- 39.9 שקל ועד 199.9 שקל; אביזרים לחדר אמבטיה 69.9-179.9 שקל; שמיכות החל מ-99.9 שקל ועד 379.9 שקל, כריות נוי מ-99.9 שקל ועד 199.9 שקל ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה