השוק

רבוע כחול נדל"ן תחלק דיווידנד: כמה יקבל בן משה?

חברת הנדל"ן המניב, שבשליטת מוטי בן משה, תחלק החודש דיווידנד לבעלי המניות. החברה, שנסחרת בבורסה לפי שווי של 3.3 מיליארד שקל, מחזיקה נדל"ן בשווי של 5.6 מיליארד שקל
איתמר כהן | 
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן)
חברת הנדל"ן המניב רבוע כחול נדל"ן הודיעה היום (חמישי) כי תחלק בסוף החודש דיווידנד בסך 80 מיליון שקל לבעלי המניות בחברה. בעל השליטה בחברה, מוטי בן משה, המחזיק ב-60.26% ממניות רבוע כחול נדל"ן, צפוי לקבל סכום של כ-48.2 מיליון שקל.
רבוע כחול נדל"ן, שנסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של 3.3 מיליארד שקל, סיכמה את תשעת החודשים הראשונים של השנה (ינואר-ספטמבר) עם רווח נקי של כ-405 מיליון שקל - זינוק של פי 3.7 לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה משכירות הסתכמו בתקופה זו בכ-262 מיליון שקל - עלייה של 4.3% לעומת התקופה המקבילה ב-2020.
 
רבוע כחול נדל"ן, בניהולו של מיכאל (מיקי) זיסמן, מחזיקה ב-114 נכסים מניבים, ובהם קניון TLV בתל אביב, קניון הדר בירושלים, מרכז מסחרי בקרית השרון, משרדים בקמפוס רעננה, משרדים בפארק אפק בראש העין, מבני לוגיסטיקה בקיבוץ עינת ובבאר טוביה ועוד. שווי הנדל"ן המניב של החברה מסתכם בכ-5.6 מיליארד שקל.
החברה דיווחה באחרונה כי קיבלה היתר בנייה לפרויקט EAST&TLV בתל אביב, שבו היא שותפה (50%). הפרויקט צפוי לכלול 390 יחידות דיור, ושטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-30 אלף מ"ר (100% בבעלות החברה), בשני מגדלים שיוקמו ברחוב תוצרת הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה