נדל"ן ותשתיות

נדל"ן מהאגדות: דיסני מתחילה לבנות שכונות

ענקית הבידור והפארקים מתחילה לבנות שכונות מגורים, ומציעה לדיירים לחיות בדיוק כמו בלונה-פארק של דיסני (רק בלי המתקנים)
מערכת ice | 
שכונה של דיסני (צילום דיסני)
רוצים לגור בממלכת ארנדל? ייתכן מאוד שבעתיד הלא רחוק תוכלו לעשות זאת – וזו לא בדיחה. חברת דיסני הודיעה אתמול (רביעי) כי היא נכנסת לתחום חדש של תכנון "קהילות" – או במלים אחרות: שכונות, ואפילו ערים.
החברה קוראת למיזם החדש Storyliving by Disney –או, בתרגום חופשי, "לחיות בסיפור מאת דיסני". לדברי ג'וש ד'אמארו, יו"ר חטיבת הפארקים, החוויות והמוצרים בדיסני, מדובר ב"קהילות מגורים חדשות מתוכננות-לעילא וממותגות-דיסני, המעוצבות להיות הרקע המושלם למעריצי דיסני לכתוב את הפרק המרגש הבא בחייהם".

לפי הודעת החברה, השכונות יתוכננו כמעין גרסאות יומיומיות מציאותיות של החוויה שמציעים הפארקים של החברה. מה שזה אומר הוא שכל פרט ופרט בשכונה או העיר יעוצב על ידי המעצבים של דיסני, כאשר כל "קהילה" כזו תבוסס על רעיון שונה, ושחקנים מטעם החברה "ינהלו" את הקהילות, בדומה לשחקנים האחראים לרווחת האורחים בפארקים של החברה. לדיירים שישלמו תשלום נוסף מעבר למחיר המחיה הרגיל בשכונות תהיה גישה לפעילויות כגון חוגים ומועדונים סגורים.
השכונה הראשונה תיקרא Cotino, ותיבנה במקום בשם ראנצ'ו מיראז' שהיום הוא אמצע המדבר באזור עמק קוצ'לה בקליפורניה. היא תכלול 1,900 יחידות דיור ממגוון סוגים – דירות, בתים וכדומה – לצד קניון ומלון. כולם ייבנו סביב "נווה מדבר" בשטח של כמעט 100,000 מ"ר עם אגם מלאכותי שטכנולוגיה של דיסני תשמור על מימיו נקיים וטורקיזיים, כמו בפארקים שלה.
 
בניית השכונה טרם התחילה, ולא ידוע מה יהיו מחירי הדיור בארץ האגדות – אבל אפשר לנחש שהם יתאימו יותר למי שקרוב לתואר של נסיך או נסיכה. החברה ציינה כי "אנו בודקים מגוון מיקומים בארה"ב לקהילות שלנו", ובעתיד יוכרזו שכונות וערים נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה