טלוויזיה

הכוכב הבא חושף: היועצת של חברת הכנסת תזכה במיליון?

מירב בן ארי מ"יש עתיד" פרסמה ציוץ מפרגן במיוחד בטוויטר ליועצת הפרלמנטרית שלה אריאל סגל שהרימה את המסך ב"הכוכב הבא" בביצוע מרגש במיוחד
מערכת ice | 
מירב בן ארי, יו"ר הוועדה לביטחון פנים (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
מירב בן ארי, ח"כית מ"יש עתיד" ויו"ר ועדת ביטחון הפנים, הקדישה ליועצת הפרלמנטרית המזמרת שלה אריאל סגל ציוץ מפרגן במיוחד. בן ארי כתבה: "היועצת המהממת שלי אריאל סגל הרימה היום את המס בכוכב הבא, וחשוב לי שתדעו שהיא באמת אחת הטובות שיש, חרוצה, מקצוענית, מלאה בטוב ונתינה וכן גם זמרת סופר מוכשרת ומדהימה מבפנים ומבחוץ. כפיים אריאל, מגיע לך".
 
אריאל סגל, 28, היא היועצת הפרלמנטרית של הח"כית מ"יש עתיד" שהגיעה ממסדרונות הכנסת לאודישן ב"הכוכב הבא", וריגשה את הקהל ואת השופטים עד דמעות. השיר שכתבה והלחינה נכתב לזכר אמה, פרופ' אירית חביב-סגל שגידלה אותה לבד במשך 13 שנים ונפטרה כשסגל היתה בת 18. השופטת והזמרת קרן פלס לא הצליחה להסתיר את התרגשותה: "הצלחת להפוך משבר כל כך עמוק ליצירת אמנות". 
 
כזכור, אחרי פרסום תוצאות הפריימריז בליכוד רק לפני כמה ימים, בן ארי פרסמה ציוץ ציני על המפלה של אורלי לוי אבוקסיס. בציוץ היא כתבה: "תם ונשלם המשרד המפוקפק לחיזוק וקידום כלשהו, יחד עם האשה שעמדה בראשותו". היא חתמה במילות פרידה קרירות: "שלום ולא להתראות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה