טלוויזיה

מעיין אדם נפרדת: "עוזבת את הבית"

בתום חודשים בהם נראה שהמגישה והשורדת בדימוס לא מפסיקה לצבור עיסוקים חדשים, אחת התחנות הראשונות שלה בעולם התקשורת נשארת מאחור
מערכת ice |  4
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
מעיין אדם שהחלה את דרכה בעולם התקשורת לאחר שסימנה וי על תפקיד דוברת שר התרבות דאז מירי רגב, ואף השתתפה בהישרדות, הגיעה בשנים האחרונות כמעט לכל מקום בתקשורת הישראלית, ובשניים האחרונות השיקה בזה אחר זה פרויקטים עסקיים מחוץ למסך שכוללים בין היתר שיתופי פעולה עם חברות קוסמטיקה, רנואר, לצד פרויקטים פרטיים שלה.
נראה שהפיק המשמעותי שהגיע בשנה האחרונה גרם לאדם לצמצם פרויקטים, וכעת היא מודיעה על פרידה מאחת התוכניות היותר מזוהות איתה - חדשות הבוקר עם ניב רסקין שם שימשה כפאנליסטית בארבע השני האחרונות, מה שגם יצר את אחת התופעות המזוהות ביותר עם עמוד האינסטגרם שלה, "ריקוד המראה".
בחורף האחרון החלו צילומי רוקדים עם כוכבים בהשתתפותה של אדם שהגיעה למקום השני, אז החלהה לנכוח פחות ופחות בתוכנית הבוקר. כעת, רגע אחרי שהשיקה את ההרצאה הראשונה שלה, היא נפרדת מתוכנית הבוקר. בתגיבה לדיווח של רן בוקר בנושא כתבה אדם, "עוזב את הבית, אבל כמו כל גוזל שעוזב קן, אבוא מידי פעם לאכול ולעשות קניות במקרר של ההורים".
בתוך שעה בלבד, מעיין אדם הצליחה למכור את על 1,700 הכרטיסים להרצאה שלה במאות שקלים לכרטיסים. אשת התקשורת שחששה לרגע לגבי ההיענות של הקהל, הופתעה כל כך ופשוט קפצה מרוב התרגשות לבריכה כשהיא לבושה לחלוטין.
אדם כתבה באינסטגרם שלה: "Sold out תוך שעה ורבע. היה כזה? תודה שגרמתן לי כזה אושר ואני אחזיר לכן פי מאה". היא הוסיפה את הסרטון בו היא חלצה את נעליה ורצה בטירוף סביב הבריכה וקפצה לתוכה מאחד הכיסאות.
 
עןד הוסיפה: "אוהבת אתכן מאוד, תודה! עשיתן אותי מאושרת ואני מתכוונת להחזיר לכן פי מאה", עוד כתבה: "מי שרוצה יכולה להשאיר מייל לרשימת המתנה, אם מישהי תבטל, תוכלו להכנס במקומה וברור שאעשה עוד אירועים כאלו, רק שעכשיו כולי מרוכזת באחריות שיש לי על הכתפיים לעשות לכן ערב לא נורמלי".
 
רק אמש הבטיחה אדם: "זו המתנה הכי טובה שתתני לעצמך או למישהי שאת אוהבת. זמן
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תודה לאל (ל"ת)
    חני 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חמודה אמיתית (ל"ת)
    קוראת 09/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    תודה שהחלטת כך
    איילת 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראתי שמעיין עזבה כי קשה לה בשעות הבוקר, צריכה זמן לעצמה ועוד בלה בלה בלה ………. היו תגובות קשות כלפי הנוכחות שלה בתוכנית כי לא תרמה דבר לדיונים הפוליטיים, למרות שהתאמצה. אבל שאין את זה, שום דבר לא יעזור. כצופה קבועה בתוכנית עליי לציין שיש שיפור אדיר ברמת השיח, ואווירת השכונה נעלמה כלא היתה.
    סגור
  • 1.
    בקיצור, פיטרו אותה וחבל שבכלל קיבלו אותה, הבחורה טיפשה
    מיקה 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כמו נעל.
    סגור