טלוויזיה

לינוי בר-גפן: זו הסיבה שאסור לסגור את ערוץ 14

האם ערוץ 14 הוקם במטרה לשרת את הליכוד ואת נתניהו? ומדוע בכל זאת זה לא יהיה חכם מצד לפיד לנסות לסגור אותו? לינוי בר גפן מסבירה
מערכת ice |  3
ערוץ 14 (צילום מסך)
על רקע העתירה שהוגשה מצד 'יש עתיד' וראש הממשלה יאיר לפיד נגד ערוץ 14 ליו"ר ועדת הבחירות וקורא לו להכריז עליו כערוץ תעמולה, מגישת הטלוויזיה ואשת התקשורת לינוי בר גפן אומרת כי זו טעות פוליטית.
בר גפן מדגישה כי זו טעות פוליטית, אך לא חוקית. "ערוץ 14 צפצף מהרגע הראשון על תנאי הרשיון וביודעין." כותבת בר גפן, "איך אני יודעת? כי הייתי שם וראיתי את זה מול עיני. הכוונה אף פעם לא באמת הייתה להקים 'ערוץ מורשת', אלא גירסה ישראלית של פוקס ניוז. אלא שגם ברצון הזה הערוץ לא עמד ממגוון סיבות, רובן כלכליות, אז הוא הפך ל'ערוץ ביבי'."
 
מדוע זו תהיה טעות פוליטית של לפיד? לדבריה של בר גפן, "לסגור את הערוץ האינוולידי הזה, כי מדובר בגוף תקשורת חלש וחסר משמעות בשוק התקשורת. לסגור אותו יהפוך אותו מאנדרדוג גוסס לאנדרדוג מעורר אהדה. אנחנו בתקופה שבה התקרבנות פוליטית היא דלק פנטסטי. לא כדאי לשפוך אותו על המדורה הקטנטנה הזו."
 
קרדיט עכשיו 14
נזכיר כי אתמול (חמישי) במחאה על העתירה, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14 מגי טביבי עצרה את השידור לכמה שניות דוממות כמחאה. "ימים בהם ראש ממשלה מכהן דורש לסגור כלי תקשורת בגלל שזה מעביר עליו ביקורת, הם ימים שחורים לחופש הביטוי והדמוקרטיה הישראלית. לצערינו, כמעט כל עמיתנו בערוצים האחרים, בוחרים לשתוק" אמרה טביבי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ערוץ 14
    שמריהו 10/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיקחו את ברדוגו ואסופת הצ ו א ה ששם, יזרקו לא ס ל ה ויורידו את המים
    סגור
  • 2.
    ערוץ 14 זה ערוץ שמשכנע את המשוכנעים
    הטבח השבדי 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שרוצה דחקות,שיצפה אני מעדיף את ערוצי המוסיקה גם מערוצים 11,12,13 כבר נמאס.אכלו לי את הראש בכפית.
    סגור
  • 1.
    לינור מי ???? (ל"ת)
    אסף 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור