טלוויזיה

נינג'ה ישראל בשינוי מרענן: שותף חדש לניב רסקין וירדן ג'רבי

הפורמט האהוב בקשת 12 יחזור בקרוב לפריים טיים. רותם סלע ואסי עזר כבר החלו לשתף בצילומים ובינתיים כבר נודע כי הזוכה הגדול של העונה הקודמת יובל שמלא מקבל תפקיד משמעותי
מערכת ice | 
נינגה ישראל (צילום יחצ קשת 12)
אין ספק שנינג'ה ישראל היא אחת מתכניות הפריים טיים המסקרנות שיש להציע לקשת 12 להציע לצופים. פורמט הריאליטי ספורט מראה סימנים ראשונים של הכנות לקראת השקה, כאשר רותם סלע העלתה היום (שלישי) סטורי מרמז על צילומים בנמל חיפה וכבר נודע פרט אחד חשוב, שהעונה הזו תהיה עונת הדו קרב.
בתחילת הצילומים, מסרה ההפקה כי בעונה החדשה, שצפוי חידוש על המסך - דו קרב. בשונה מהתחרות האינדיבידואלית שהייתה נהוגה עד היום, במסגרתה כל משתתף מקבל זרקור על ביצועיו לאורך המסלול, כעת, בהפקה ישלבו שני מסלולים עליהם יתחרו במקביל שני משתתפים. 
 
הגרסה החדשה מדברת על קרב ראש בראש בין שני מתחברים שיעלו על שני מסלולים מקבילים, כאשר המפסיד מבניהם יסיים את דרכו בעונה באופן אוטומטי. צילומי העונה החדשה של התכנית נערכו באוגוסט האחרון בזירה המסורתית בנמל חיפה ולמי ששואל, הדו קרב בין המשתתפים נקבע באמצעות הגרלה שתיערך בפיקוח משפטי למניעת תלונות כאלה ואחרות על שיבוצים. 
נחזור ליובל שמלא, הנינג'ה הישראלי הראשון שהשלים את הר מידוריאמה, מצטרף לצוות כפרשן לעונה החדשה של "נינג'ה ישראל". לאחר שהוכתר לנינג'ה ה-16 בעולם, פרש כזכור מההתמודדות בתכנית בעתיד. כעת הוא מצטרף לעמדת השידור של ניב רסקין וירדן ג'רבי כצלע השלישית
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה