תקשורת ומדיה

אסי עזר בדרך לקריירה חדשה? זה הקליפ החדש שלו. צפו

מגיש הטלוויזיה שר לראשונה בקליפ שהושק כחלק מקמפיין לזכרה של שירה בנקי ז"ל, שנרצחה במצעד הגאווה ב-2015: "יכול לשיר את השיר הזה לבת הקטנה שלי. השמחה שלי והרצון לעזור מתגברים על המבוכה"
מערכת ice |  1
אסי עזר (צילום מיכאל הרר)
משרד הפרסום ראובני-פרידן המלווה בהתנדבות כבר מספר שנים את עמותת "דרך שירה בנקי", שנרצחה במצעד הגאווה ב-2015, רתם את אסי עזר לטובת הפקת קליפ ייחודי. עזר לראשונה בחייו הקליט ביצוע מחודש לשיר ״ילדה״ של אלון אולארצ׳יק, כשהוא שר בין היתר "יש לי ילדה אחת, זה בלב, יש לי ילדה בלב, אותה אני אוהב....", כשאת שירתו "מלווה" בתו התינוקת, כאשר אלכס אסקולה בן זוגו נשמע גם כן בקולות רקע.
בסופו של הקליפ, אורי, אביה של שירה, מקיים  שיחה אישית קצרה עם עזר. כדי להוריד את גובה להבות השנאה גם בשיח ברשתות החברתיות, יצר המשרד פרט לקליפ, גם האשטאג #מחיר_השנאה  שיקשר לקליפ וישולב כתגובה ותשובה לכל תגובת שטנה ברשת.  תוך פחות מיומיים מתחילת הקמפיין גוייסו כבר מאתיים אלף שקלים בשיתוף פלטפורמת השגרירים של jgive.
במהלך ההקלטות סיפר עזר ש"אני ממש יכול לשיר את השיר לבת הקטנה שלי. השיר הוא על הקשר המיוחד בינה לבין אבא שלה ואצלי זה מגיע ממקום של שמחה. אצל הורים של שירה הוא מסמל עצב וזיכרון. החיבור הזה הוא מה שאותי גייס לעזור לעמותה ואני חשוב שכל מי שהוא הורה מתחבר להרגשה הזאת. השמחה שלי והרצון לעזור מתגברים על המבוכה...".
זיו קורן מנכל משותף בראובני-פרידן מסביר ש"כחלק מהחשיבה האסטרטגית גיבש הצוות את המסר מחיר השנאה: להבין את מחיר השנאה – ולבחור להשקיע בחברה. וזאת מתוך ההבנה שבעידן של מסרים קצרים וקיצוניים ובחברה ישראלית מפולגת דרושה דרך הפועלת לעודד הקשבה והבנה, לחבר בין אנשים ומגזרים ולמצוא את הדרך לחיות יחד". עוד מוסיף קורן ש"אנחנו יודעים שיש דברים שאין להם מחיר: חופש, כישרון, אהבה. לשנאה יש. הקמפיין הזה מנסה ברגישות ובישירות להציג את מחיר השנאה, מחיר שכולנו משלמים כחברה, מחיר זוועה שמשפחת בנקי המופלאה שילמה ותיעלה לטובת עשיה חברתית יוצאת דופן. אני מזמין אתכם להצטרף לקמפיין גיוס ההמונים שלנו - לתרום אפילו סכום קטן לטובת הדבר הכי גדול שיש לנו - החיים של כולנו כאן".
אורי בנקי אומר כי "את מחיר השנאה אני ומשפחתי כבר שילמנו. הוא כבד מנושא. לצערי, אנחנו יודעים זאת מנסיון אישי. אנחנו מבקשים את עזרתכם להוריד את גובה הלהבות. למנוע את הרצח הבא". בנקי מוסיף כי "מחלוקת בחברה דמוקרטית היא אבן יסוד שאין לוותר עליה אבל כל מחלוקת, עמוקה ככל שתהיה, חייבת להתנהל בהידברות ולא באלימות. ההכרה בדעה וברגש של מי ששונה מאיתנו מסייעת להדברות ומאפשרת מציאת פתרונות לקשיים שבדרך. אבל כדי שנוכל להמשיך בפעילות וליצור חברה טובה יותר אנחנו זקוקים לא רק להקשבה, אלא גם לתרומות לקמפיין" .
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהודה נהרי שטוען שהותקף עבר פוליגרף אמין - ואתה?
    פלוטו 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    רוץ לפוליגרף והיפטר מהעננה שעדיין מרחפת מעל ראשך.
    סגור