טלוויזיה

דיסני שוב הורידה פרק בסדרה "משפחת סימפסון": הממשלה הסינית התערבה?

ענקית הסטרימינג דיסני הורידה לאחרונה פרק של הסדרה "משפחת סימפסון" בהונג קונג, בו הוזכרו מחנות עבודה בכפייה בסין, וזו ממש לא הפעם הראשונה שזה קורה. האם זה קרה בעקבות לחץ של הממשלה הסינית?
מערכת ice | 
משפחת סימפסון (צילום משפחת סימפסון)
ענקית הסטרימינג דיסני הורידה לאחרונה פרק של הסדרה "משפחת סימפסון" בהונג קונג, בו הוזכרו מחנות עבודה בכפייה בסין, כך פורסם היום (שני) בסוכנות הידיעות רויטרס. הפרק המדובר, שקיבל את השם "One Angry Lisa", עלה לאוויר באוקטובר האחרון ונכון להיום אינו נכלל בין פרקי הסדרה שהועלו לפלטפורמת דיסני פלוס בהונג קונג, כך עלה מהבדיקה שערכו ברויטרס.
עדיין לא ברור מתי הפרק ירד מהאוויר, אך הבדיקה עולה כי מלבד הפרק הזה, כל שאר הפרקים של הסדרה אכן נמצאים בשירות הסטרימינג שלה בהונג קונג, כאשר בדיסני אף סירבו ללענות בנושא לרויטרס.
 
בפרק המדובר המדריך של מארג' סימפסון שמראה לה תמונות של חומות סין, אומר: "צפו בפלאים של סין. מכרות ביטקוין, מחנות עבודה בכפייה שבהם ילדים מייצרים סמארטפונים". כזכור, זו ממש לא הפעם האחרונה שדיסני מורידה פרק של "משפחת סימפסון" בהונג קונג. 
בשנת 2021, עם השקת שירותי דיסני פלוס בהונג קונג, הוסר הפרק שהתייחס לטבח המפגינים בכיכר טיאננמן ב-1989. עדיין לא ברור האם הורדת הפרקים הללו הגיעה בעקבות לחץ מסין, אך מה שבטוח הוא שהמדינה מכחישה בתוקף את דבר קיומם של מחנות עבודה בכפייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה