משפט

דיסני בהלם: עבד שלושה חודשים - וקיבל פיצויים של 8.3 מיליון דולר

ג'ף מורל, עבד שלושה חודשים בלבד בחברת דיסני כראש מערך הדוברות והיחסים התאגידיים, ועזב בעקבות סערת יחסי ציבור. מאז, מורל מקבל מהחברה כ-119,505 דולר ליום במסגרת הסכם הפיצויים שלו, שמסתכמים בסך הכל בסכום לא מבוטל של  8,365,403 מיליון דולר
מערכת ice | 
דיסני פלוס (צילום vecteezy)
ג'ף מורל, עבד שלושה חודשים בלבד בחברת דיסני כראש מערך הדוברות והיחסים התאגידיים, ועזב בעקבות סערת יחסי ציבור. מאז, מורל מקבל מהחברה כ-119,505 דולר ליום במסגרת הסכם הפיצויים שלו, שמסתכמים בסך הכל בסכום לא מבוטל של  8,365,403 מיליון דולר, זאת לפי הצהרת דיסני, שפורסמה ב"וול סטריט ג'ורנל", וזאת למרות שאינו עובד כלל בחברה כיום.
בנוסף, דיסני שילמה למורל כחצי מיליון דולר בכדי להעביר את משפחתו מלונדון ללוס אנג'לס בזמן שהחל לעבוד בחברה, וחצי מיליון דולר נוספים אחרי שעזב את החברה. בנוסף לכך, החברה נאלצה לקנות ממנו את הבית שרכש בדרום קליפורניה בשווי של 4.5 מיליון דולר.
 
מורל הגיע לדיסני כעובד מבחוץ. לפני תקופתו הקצרה בחברה הוא עבד בין השאר בפנטגון ובחברת האנגריה BP. שכר הבסיס השנתי שלו בדיסני עמד על 480,500 דולר, ובנוסף לכך הוא קיבל בונוס של 2.75 מיליון דולר עם הצטרפותו, אחרי שנאלץ לוותר על הפיצויים שלו מ-BP. בנוסף, קיבל מניות, אופציות ותגמולים נוספים, שהוסיפו כ-5.1 מיליון דולר לשכרו בשנת 2022.
אולם זמן קצר לאחר תחילת עבודתו, מצאו את עצמם מורל והמנכ"ל בוב צ'אפק מסובכים במחלוקת סביב הצעת חוק בפלורידה, שאסרה הדרכה על נטייה מינית או זהות מגדרית לתלמידי גן עד כיתה ג'. אחרי זמן מה של סכסוך, מורל הודיע שהוא עוזב: "בתום שלושה חודשים בתפקיד החדש הזה, התברר לי מכמה סיבות שהוא לא מתאים לי". כעת כאמור, בעקבות הביקורות הרבות שנשמעות לאחרונה על המשכורות המוגזמות אותם משלמים בדיסני לעובדים שלהם, נחשף סיפור הפיצויים על ידי ענקית התוכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה