טלוויזיה

FreeTV במסע רכישות רגע לפני ההשקה: אלה התוכניות החדשות

רגע לפני ההשקה, שירות הטלוויזיה FreeTV רוכש שני מותחנים בלגיים. אחד מהם עוסק בהתרסקות טיסת אל על על בנייני מגורים באמסטרדם במה שנקרא לימים אסון ביילמר. בינתיים המאבק מול HOT מתחמם עם מכתב התראה לפני תביעה
מערכת ice | 
יעקב נדבורני (צילום רמי זרנגר Magma Images)
אפליקציית הסטרימינג החדשה מבית היוצר של קשת 12, freetv, בשיתוף RGE, תושק בקרוב מאוד בתחילת מאי, וגרסת בטא כבר שוחררה לחנויות האפליקציות בטלוויזיה לניסיונות אחרים לפני שיציגו את המוצר המוגמר באופן מלא.
ב-freetv מתכננים להסתער על הציבור הישראלי עם אפלקיציה אחת שתכלול מגוון רחב של ערוצים: מערוצי הברודקאסט, ערוצי הילדים והספורט של RGE, וספרייה גדולה של סרטים וסדרות ישראליות ובין-לאומיות ב-VOD. 
על רקע ההשקה של הסטרימינג המסקרן, מתחממת הגזרה מול ענקית הכבלים HOT שהגישה עתירה לבג"ץ נגד האישור של הרשות השנייה לאפליקציה. כמו כן, קשת גם דורשת מהוט להסיר את כלל התכנים ב-VOD שלה לאחר שלא חודשו הרישיונות לגביהם. קבוצת קשת טוענת שהוט עוברת על החוק ומפירה זכויות יוצרים ודורשת הסרה של תכנים משירותי הכבלים וה-OTT (טלוויזיה על גבי האינטרנט) של הוט. 
כאמור, לטענת קשת, שהוציאה בימים האחרונים מכתב התראה לפני תביעה, הוט פועלת בניגוד לחוק ומפירה את זכויות היוצרים בתוכניות קשת. "התנהלותה של הוט היא המשך של צעדיה הכוחניים, בחוסר תום לב לכאורה, כבעלת מונופולין בטלוויזיה הרב ערוצית ובעלת תשתיות תקשורת, לפגיעה בקשת ולפגיעה בתחרות ובציבור הצופים," נכתב במכתב.
 
בתחילת ינואר הודיעה freetv על סדרה חדשה שתעלה באפליקציה באופן בלעדי: סדרת דוקו-מלחמה, "רצועת הביטחון", שתעסוק בשנות הלחימה בלבנון ולאורך הגבול לאחר הנסיגה. הסדרה תעסוק בפצע הפתוח של גבול הלבנון ובה ייחשפו תיעודים של הקרבות, החטיפות, ההיתקלויות, המטענים, הפצועים ורגעי הלחימה.
היום נחשף כי freetv רכשה מהענקית הצרפתית Studiocanal, שני מותחנים בלגיים שמבוססים על סיפור אמיתי. האחד - "The Crash", על אסון ביילמר משנת 1992 - התרסקות מטוס אל על מניו־יורק לתל אביב על שני בנייני מגורים באמסטרדם. המותחן השני - "1985" על סדרה של מקרי אלימות שלא פוענחו עד היום.
שני המותחנים החדשים נרכשו על ידי מספר מדינות, כאשר "1985" נרכש בישראל רק על ידי freetv, בעוד The Crash נרכש על ידי סלקום בנוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה