טלוויזיה

יעל בר זוהר חוגגת: הסדרה בכיכובה תעלה בקרוב לאוויר

כוכבי העונה החדשה של "בעלת החלומות" של HOT חגגו את סיום הצילומים של העונה השנייה של הסדרה באירוע חגיגי, בו השתתפו בין היתר: יעל בר זוהר, עומר נודלמן, גל מלכה, דניאל ליטמן, אנחל בונני, עומר חזן, ועוד. צפו
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום ניר פקין)
אמש (חמישי) נפגשו כוכבי העונה החדשה של "בעלת החלומות" של HOT בידור לחגוג את סיום הצילומים של הסדרה באירוע חגיגי. בין השחקנים שהיו באירוע נמצא את הכוכבת יעל בר זוהר, אליאנה תדהר, עומר נודלמן, גל מלכה, דניאל ליטמן, אנחל בונני, עומר חזן, רוני מרון קליין ועוד.
בעלת החלומות היא טלנובלה ישראלית מסוג דרמה רומנטית, שנוצרה על ידי היוצרת שירה אלון עבור HOT. הסדרה עלתה לשידור ב-20 ביולי 2021, עם העונה הראשונה שלה. כעת, הצילומים לעונה השנייה הסתיימו בהצלחה אחרי שקאסט השחקנים עבר שינוי, והעונה השנייה של הסדרה תעלה בקרוב.
 
אגב, השחקנית אודיה רש, שכיכבה בעונה הראשונה של הסדרה, הודיעה בתחילת השנה שעברה על עזיבת הסדרה על אף הצלחתה וחידושה לעונה נוספת, בשל שאיפתה להמשיך בקריירה שלה בהוליווד. מי שלוהקו לתפקידים חדשים העונה הם גל מלכה, כוכבת "המפקדת" ו"גוף שלישי" ואנחל בונני. אגב, הסדרה התמודדה בשנה שעברה בטקס נבחרי השנה של פרוגי, אך לא הצליחה לקטוף את המקום הראשון, ותקווה לעשות זאת לאחר העונה הקרובה.

כוכבי הסדרה בעלת החלומות (ניר פקין)

כוכבי הסדרה בעלת החלומות (ניר פקין)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה