טלוויזיה

רוצה להיות מיליונר? יורם ארבל חוזר לשעשועוני הטריוויה

האיש שבמשך שנים הנחה את שעשועון הטריוויה "מי רוצה להיות מיליונר" ינסה להוביל את חבריו לזכייה ב"מרדף" בכאן 11

מערכת ice | 
יורם ארבל (צילום Moshe Shai/Flash90)
שדרן הספורט ואיש התקשורת הוותיק יורם ארבל חוזר לשעשועוני הטריוויה, והערב (ראשון) הוא מגיע ל"מרדף" בכאן 11. האיש שבמשך שנים הנחה את שעשועון הטריוויה "מי רוצה להיות מיליונר" ינסה להוביל את חבריו לזכייה ולקריאת ה''הללויה''.
לאחרונה התמודד ארבל בעונה השלישית של "הזמר במסכה", שם היה הנחשף הראשון. בתוך התחפושת של הצפרדע ביצע ארבל ביצוע מפתיע לשיר "seniorita" של שון מנדס וקמילה קביו.
 
"אי אפשר לתכנן דבר כזה, לא כל שדר מצליח להכניס ביטוי ללקסיקון הישראלי", אומר יורם ארבל על הביטוי שטבע לפני 34 שנים. "אני אמרתי את זה מתוך הבטן, אני כעסתי והייתי מאוכזב מאוד. לא חשבתי שזה יגיע לזה".
 
השדרן הוותיק התראיין לאורן יוסיפוביץ' ואורי אוזן בפודקאסט "הפודיום", ודיבר על הרגעים הגדולים בקריירה שלו, ועל השינויים שעבר עולם שידור הספורט מאז ועד היום. "לא הרגשתי סטאר כשדר ואיש תקשורת, ברשות השידור התאמצו לתת לך את ההרגשה שאתה לא סטאר, אם זה בתנאים הטכניים ואם הכלכליים. דווקא היום אני מקבל יותר מההרגשה הזו שמבקשים ממני סלפי ברחוב כל יום".
כזכור, השדר האייקוני שחגג בשנה שעברה 80, היה גם זמר בעבר, ובסוף שנות ה-60 הוציא את הלהיט "אני אצבע את השלכת בירוק", שנכלל באלבום שהוציא בשנת 72'. כעת, הוא חושף כי לאחר יותר מ-50 שנה הוא עומד להוציא שיר חדש. "אני מוזיקאי במקור, וזה גם משפיע על השידור שלי", אומר ארבל וחושף, "אני הולך להקליט בקרוב שיר אחד. שיר שהולחן ע"י חבר טוב שלי שהלך לעולמו לפני 3 שנים, לזכרו אני הולך להקליט שיר שלו ומקווה שאצליח להפתיע אתכם".
אחד הרגעים הזכורים והטראגיים בקריירה שלו היה הדיווח הראשוני בהתנקשות ברה"מ יצחק רבין, שנאלץ להגיש בתוכנית "הדקה ה-91". ארבל נזכר ומספר ליוסיפוביץ' ואוזן, "לא ידעתי שהוא ימות, ידעתי שהייתה התנקשות. תשמע, ברגע הזה אתה הופך להיות מכונה, אתה צריך להכיר בגדול האחריות שיש עליך, נכנסתי פנימה וחשכו עיניי, אבל פשוט קראתי את מה שכתבו לי בפתק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה