טלוויזיה

בלי יעל בר זוהר: הוט משיקה את הסדרה האהובה

רגע לפני שהטלנובלה האהובה חוזרת למסך עם קאסט השחקנים המרשים שלה - אמש נערכה ההשקה בסינמה סיטי גלילות. אך לאן נעלמה יעל בר זוהר?
מערכת ice | 
פרימיירת בעלת החלומות (צילום רפי דלויה)
אמש (ראשון) נערכה ההשקה החגיגית של העונה החדשה לטלנובלה ״בעלת החלומות״ של HOT בידור. האירוע החגיגי נערך בסינמה סיטי גלילות והתהדר בנוכחות מנכ״לית HOT טל גרנות גולדשטיין, מנכ״לית הוט בידור רינת קליין, חיים סלוצקי יחד ודרי שי.
הגיעו כמובן לצפות בעצמם כוכבי הסדרה גל מלכה, אנחל בונני, בר ברימר, דניאל ליטמן, אליאנה תדהר שהגיעה עם בעלה לי בירן, עומר נודלמן שמיהרה לשדה התעופה לחתונה של החברה הטובה מישל גרציג, עומר חזן, מאי מיכאלי שהגיעה החברה הטובה חן אמסלם, רוני מרון קליין, אמרי ביטון, חנן סביון, שושה גורן, רועי רביב, מור סרוסי, זאק פקיאל ועוד. 
מי שלא נכחה באירוע היא יעל בר זוהר שמגלמת את אחד התפקידים הראשיים בסדרה בדמותה של נעמי וולפסון. בר זוהר המריאה אתמול לחופשה זוגית עם בעלה גיא זוארץ, אך הזכירה את ההשקה המתקרבת בסטורי מרחוק.
במהלך הערב מנכ״לית HOT בידור רינת קליין בירכה את HOT אשר מקדמת תוכן להט"בי על מסך הטלוויזיה באמצעות כוכבי נוער, וקראה לבמה לכוכב הנוער המוביל בר ברימר ולשחקן רועי רביב והעניקה להם פרחים.
מהקהל הריע ותיעד לי בירן, בן זוגה של אליאנה תדהר, שלקח הפסקה קלה מהחזרות הקדחניות לשלב השידורים החיים ב"רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, ובא להרים לאשתו בהשקה.
בעלת החלומות צפויה לחזור לשידור בהוט החל מה-2 ביולי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה