טלוויזיה

דרמה בחתונה ממבט ראשון: ההחלטה המכריעה של העונה

ששת הזוגות של חתונה ממבט ראשון קיבלו היום את ההחלטה המכריעה האם להמשיך בזוגיות מעבר לתכנית. הזוג המסקרן ביותר, רותם ורונן, שעמדו בפני התלבטות וחששות, החליטו יחד להמשיך בזוגיות. מי עוד החליט להישאר יחד?
מערכת ice |  7
רותם ורונן (צילום קשת 12)
העונה השישית של חתונה ממבט ראשון הגיעה לישורת האחרונה שלה הערב (רביעי), עם החלטותיהם של שישה זוגות האם להמשיך את התהליך הזוגי מעבר לתוכנית. הזוג השביעי, כזכור, מור ושניר החליטו להיפרד מוקדם יותר העונה.
הזוג שמשך הכי הרבה עניין העונה היה רותם ורונן, שקיבל החלטה לתת עוד צ'אנס לקשר ביניהם. בפתח הפרק רונן אמר כי יהיה קשה לו להמשיך בחוויה הנוכחית בקשר. רותם לעומתו הציגה את הקשר כיציב, שהקונפליקטים בו מעידים על רגשות חזקים. "הייתי לא נחמדה לרונן, והבעיה הייתה שהבנתי את זה טיפה מאוחר", הודתה רותם. "רונן רגיש והוא נפגע, והוא חשב שזה בא ממקום שאני באה לשלוט עליו". 
"אני חושבת שהקושי לא צריך להביא לסיום הקשר, והייתי רוצה להמשיך ולבדוק את הקשר שלנו ולהביא אותו למקום טוב", אמרה רותם. רונן הפתיע גם הוא ואמר, "גם אם אני חושב שאולי יהיה קשה מדי, אבל היא כבר שזורה לי עמוק בנשמה. הלב שלי רוצה אותה. התשובה היא כן".
 
עוד זוג שלא היה ברור מה יקרה איתו בהמשך היה נעם ומשה. אחרי שיחה מרגשת החליטו השניים להמשיך. נעם אמרה כי היא מעוניינת להמשיך ולבחון את הקשר, שהתפתח לטובה בשבוע האחרון. אחריה משה פתח בנאום שבסופו אמר כי "יש סיבה להמשיך בניסיון הזה".
 

גם רון וטל החליטו להמשיך. "כל פעם שאלתי אותו, איפה היית כל הזמן הזה?", אמרה טל. "כי מה הסיכוי שהיינו נפגשים". לשאלת המנחים איפה הם יהיו בעוד חצי שנה אמר רון כי "אנחנו סוגרים עכשיו דירה לשנה, אז נהיה שם...היא תיכנס לשגרה של החיים שלי".
 
הזוג שפתח את הערב היו יוסי וחן, שהחליטו בקטע רומנטי במיוחד להמשיך בזוגיות. "אני צריך להגיד תודה עלייך", אמר יוסי לחן לא לפני שפתח מגילת דפים להקריא לה, לאחר שקראה בפניו גם היא כמה מילים מרגשות.

גם הזוג השני שהוצג, החליטו להמשיך יחד והם רז ועינב. "אני אשמח שנמשיך לגלות אחד את השניה", אמרה עינב. "פחדתי שאתפספס פה בתכנית", הודתה. "היינו צריכים את התכנית הזו רק כדי להיפגש", אמר רז. "בחוץ לא היינו מוצאים אחד את השני."
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    עלו והצליחו
    מ. 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רבותי הכל מבויים, שפת גוף לא משדרת את המילים ש יוצאות מ הפה. יעל ושאר הפסיכולוגים", ימכרו את נשמותם ל רייטינג גבוה. נ.ב - חברה מי ש יכול לתרום 10שח בבקשה לרגל השנה החדשה, יש לשלוח את עינב דחוף לספר, תבוא עליכם הברכה. שנה טובה ומתוקה.
    סגור
  • 6.
    הרי ברור שאף אחד מהזוגות תא ימשיך לקשר ארוך מדי
    נרקיס 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המצלמות כבו וההצגות נגמרו.המציאות היא משהו אחר לגמרי.
    סגור
  • 5.
    מה זה ''היא תשתלב בשגרה שלי''?
    מצא חן במדבר 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    8 2
    מה, היא אקרשטיין?
    סגור
  • 4.
    היא תכנס לשגרה של החיים שלי..
    טל מתי תתעוררי 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אוי ואבוי טל , מה עוד צריך להיאמר בשביל שתביני..
    סגור
  • 3.
    מי להערכתי יפרד?!...
    אנו 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רותם ורונן- אין בסיס חזק לזוגיות מלבד משיכה שזה אומנם המון אבל הערכה, כבוד הדדי אין! לא יחזיק מעמד ואין דבר כזה למחוק עבר, צפינו בהם ובמיוחד ברותם ולא אהבנו בלשון המעטה. הבחורה שתלטנית, דורסנית, מתנשאת, לא לו. הזוג השני להערכתי זה טל ורון. שוב, המילה אהבה חסרת תוכן. אין אהבה, יש רצון לאהבה, לזוגיות וכו'. הבחור שתלטן, ריק מתוכן. לא רואה אותה... רואה אישה שתביא ילדים, תבשל ותחיה תחת קורתו, מקומו, רצונו, ייעודו וא מ ו! נשמע נורא, אבל זה רון וטל חסרת אינטלגנציה, לדאבונינו. נקווה ש נ ת ב ד ה! חג שמח.
    סגור
  • 2.
    טיפש רונן..טיפש. היה צריך לברוח! (ל"ת)
    רונן טיפש 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 1.
    איזה יופי
    לילך 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאוד התרגשתי מנועם ומשה. תענוג
    סגור