טלוויזיה

הזוג מחתונה ממבט ראשון מטיל פצצה: מדוע החליט להיפרד?

מור ושניר, הזוג הלא יציב של "חתונה ממבט ראשון", החליט לסיים את הקשר ולהיפרד עוד לפני שלב ההחלטות
מערכת ice |  2
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
זה היה צפוי: מור רדמי ושניר שלו, אחד הזוגות הפחות יציבים מהעונה השישית של "חתונה ממבט ראשון", החליט להיפרד עוד לפני שלב ההחלטות.
כבר במפגש הראשון מתחת לחופה לא נראה כי היה בין השניים קליק הדדי. שניר הודה כי מור פחות הטייפקאסט שלו ולא החזיק את ידה בחופה. היא ניסתה להחמיא לו, אך הוא נאלץ לספר קבל עם ורייטינג כי אינו נמשך לכלה כפי שציפה שיקרה.
 
בעוד מור החלה לפתח רגשות, שניר התקשה להיקשר לכלה ששודכה לו, למרות שאהב את האישיות שלה. הם המשיכו לתת צ'אנס לקשר, אך המפגש בסופ"ש הזוגות לא הועיל לחיזוק הקשר אלא להיפך. נושא המשיכה שב וצף מעל פני המים, עד שמור החליטה לעזוב את הדירה המשותפת כדי לנסות וליצור געגוע.
 
בפרק ששודר אמש (שלישי), שניר התוודה בפני גלעד שאינו רואה סיכוי לקשר עם מור. הפסיכולוג ביקש מהם לשקול את המשך הדרך המשותפת. למרות שניסתה לא לבכות, השיחה הסתיימה בדמעות של מור ולשניר לא נותר אלא לחבק.
הערב (רביעי), חשפה קשת 12 כי שניר ומור קיבלו החלטה סופית להיפרד. התגלגלות העניינים המלאה שהובילה אותם לפרידה תשודר במוצ"ש הקרוב.
בינתיים, בקרב על הרייטינג בפריים טיים, "חתונה ממבט ראשון" של קשת 12 לוהטת והפרק ששודר אתמול הוביל את הרצועה עם 16.2% ו-459 אלף צופים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מור הכי הכי בעולם
    יאיר 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מור מושלמת מכל ההבטים. יופי. אופי. אינטיליגנציה
    סגור
  • 1.
    נפרדו
    סש 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה שכולם ראו מזמן קרה . סוף סוף . הבחור כן ולא לא סגור עם עצמו.
    סגור