שיווק ופרסום

עושים לכם סדר: איך ניפטר מהכתמים הקשים של חג הפסח?

ליל הסדר מתקרב ואיתו עולה הסיכוי להתלכלך משתיית היין או משלל המרקים המוצגים על השולחן. טלי יצחק, מדריכת המוצרים של חברת "קונסטרוקטה", מעניקה לכם טיפים לניקוי הכתמים

טלי יצחק | 
כתמים (צילום freepik)

לטענת טלי יצחק מדריכת המוצקים של חברת קונסטרוקטה, כל כתם קל להסרה אם מטפלים בו קרוב לרגע שבו הוא נוצר. מלבד זאת, יצחק מציינת כי לא כל חומר פעיל (כגון חומץ או סודה לשתייה) הוא פתרון יעיל ולעיתים עלול לפגוע בבד ולהותיר אותו פגום.

הסרת כתמי יין
כולנו מכירים את מצוות שתיית 4 הכוסות, אך כולנו גם מכירים את כתם היין אדום על חולצה לבנה ואת העובדה שהוא נראה מאוד "מאיים".  האפשרות המהירה סביב שולחן החג היא לשפוך על כתם היין האדום – יין לבן באופן מידי.
היין הלבן ינטרל את הצבע האדום של הכתם. יש לייבש היטב ולאחר מכן לכבס במכונת הכביסה. חשוב להקפיד על טמפרטורה של 40 מעלות. טמפרטורה גבוהה יותר עלולה לקבע את הכתם למצב שבו לא נוכל להסירו לחלוטין.
אפשרות נוספת היא להשרות את הבגד עם הכתם בחלב קר. חלב הוא נוזל הסרה מצוין לכתמים כמו יין ודיו. חשוב להשרות כשעתיים ולאחר מכן ניתן לשפשף בעדינות את אזור הכתם, טרם ההכנסה למכונת הכביסה.
 


 
הסרת כתמי דגים
המנה הראשונה האהובה על רובנו היא דג בתצורתיו השונות. כתם דג אפשר להוריד עם כל סבון. סבון הוא למעשה מסיר שומנים יעיל להסרת כתם שמן (אפילו כתם שומני ואדום כמו של חריימה).

שמפו לשיער יכול להתמודד היטב עם כתמי שומן (וגם נוזל כלים) במידה ומוהלים במעט מים, מורחים על הכתם, מייבשים היטב טרם הכנסת הבגד למכונת הכביסה. חשוב לייבש את הבגד ולהתאים את הטמפרטורה לסוג הבד (לא כל בגדי החג עמידים לטמפרטורה של 60 מעלות). אפשרות נוספת היא להשתמש בקצף גילוח – לרסס על הבד, לייבש היטב ולכבס במכונת הכביסה.
איך מסירים כתמים קשים של שוקולד?
כולנו אוהבים את המצה שלנו עם שוקולד וזה מצוין כי בגדול כתם שוקולד לא קשה להעלים מבגדים. ניתן להסירו די בקלות. מה שחשוב הוא להקפיד להסיר בעדינות רבה באמצעות כפית או סכין (לא חדה) את השאריות שלו (במידה והוא נוזלי), כדאי שהכתם לא יתפשט וימרח. מומלץ להשרות את הבגד המוכתם במי קרח לפחות כשעה. לאחר מכן, יש להסיר את הכתם כשהבגד הפוך ולייבש היטב ולסיים את הניקיון במכונת הכביסה.

בדיוק עבור אותה בעיה שעמה כולנו מתמודדים, BSH היבואנית הרשמית של המותג קונסטרוקטה בישראל, השיקה סדרה חדשה של מכונות כביסה עם מערכת אוטומטית Anti-Stain System - לטיפול והסרה של 4 סוגי כתמים קשים במיוחד (שמן, דם, יין אדום ודשא).
המערכת יודעת להתמודד עם הכתמים מבלי להעלות טמפרטורה או להוסיף חומר ייעודי לטיפול מקדים לבד. מדובר במכונה בקיבולת של 9 ק"ג, תוצרת גרמניה, עם מהירות סחיטה מרבית - 1400 סל"ד וצריכת אנרגיה A בתקן האירופאי החדש.

בתמונה: מכונת הכביסה של BSH  (צילום: יח"צ)

כותבת המדריך היא טלי יצחק, מדריכת המוצרים של קונסטרוקטה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה