כסף וצרכנות

תלמה במהלך יוצא דופן: כך הצרכנים יהנו מהיוזמה החדשה

מותג דגני הבוקר יחבור לחברה למתנ"סים במטרה לעודד משפחות לנהל אורח חיים פעיל, באמצעות פעילות ספורטיבית משותפת להורים ולילדים והדרכה לתזונה מאוזנת. ברכב ספורט מיוחד שמאוייש בצוות מקצועי, יגיעו למרכזי המפונים על מנת לקיים עמם הפוגה היתולית בזמן שגרת החירום
מערכת ice | 
דגני בוקר תלמה (צילום הדס פרוש פלאש 90)
"אלופות ואלופים בדרכים!": מותג דגני הבוקר "קורנפלקס של אלופים" מבית תלמה יוצא בפעילות ספורטיבית למען מפוני הדרום והצפון בשיתוף החברה למתנ"סים. לפעילות שהתקיימה למפונים במלון נוה אילן בירושלים הצטרפה שגרירת המותג והאלופה האולימפית לינוי אשרם. 
מותג דגני הבוקר "קורנפלקס של אלופים" של תלמה יצא במיזם חדש, מהלך נוסף בשיתוף הפעולה המתמשך ונושא הפירות של תלמה והחברה למתנ"סים, "משפחות של אלופים", שמטרתו לעודד משפחות בישראל לנהל אורח חיים פעיל, זאת, באמצעות פעילות ספורטיבית משותפת להורים ולילדים והדרכה לתזונה מאוזנת.
 
בעקבות המלחמה והשפעתה על עשרות אלפי משפחות שפונו מבתיהן ושוכנו במרכזי מפונים ובתי מלון ברחבי הארץ, הוחלט להתאים את הפעילות לשגרת החיים המשפחתית שהתהפכה ללא היכר. כעת, במסגרת "אלופות ואלופים בדרכים", עולה המיזם הוותיק על גלגלים.

גבע ברקאי, מנהל פרויקטים ותוכניות ספורט ואורח חיים בריא החברה למתנ"סים הארצית, נגה בנר סוארי סמנכ"לית השיווק האחראית על קטגוריות הדגנים, הקולינריה, וטיפוח אישי וביתי ב"יוניליוור" וספית חשביה צורי, ראש מנהל חברה וקהילה בחברה למתנסים הארצית (צילום: רפי דלויה)
באמצעות רכב ספורט מיוחד של תלמה שמאוייש בצוות מקצועי ומאובזר בציוד ספורט חדש ומגוון, המגיע אל מרכזי המפונים ומקיים עמם פעילות ספורטיבית חווייתית, שמהווה הפוגה בזמן שגרת החירום ומעודדת אורח חיים פעיל. הפעילות הותאמה ונבנתה כך שתתאים לכל משפחה, כמו גם לאנשים וילדים עם מוגבלות.

נגה בנר סוארי סמנכ"לית השיווק האחראית על קטגוריות הדגנים, הקולינריה, וטיפוח אישי וביתי ב"יוניליוור" לצד האלופה האולימפית לינוי אשרם שהיא שגרירת "קורנפלקס של אלופים" של תלמה (צילום: רפי דלויה)
אל הפעילות שהתקיימה במלון נוה אילן הצטרפה שגרירת המותג והאלופה האולימפית לינוי אשרם שהגיעה לשמח את הילדים והמשפחות המפונות. נכחו גם נגה בנר סוארי, סמנכ"לית השיווק האחראית על קטגוריות הדגנים, הקולינריה, וטיפוח אישי וביתי ביוניליוור והילה צימרמן, מנהלת השיווק של תלמה. בנוסף, נכחו נציגי החברה למתנסים - ספית חשביה צורי - ראש מנהל חברה וקהילה החברה למתנ"סים הארצית וגבע ברקאי - מנהל פרויקטים ותוכניות ספורט ואורח חיים בריא החברה למתנ"סים הארצית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה