דיגיטל וטק

חברת הפודטק הישראלית בעסקת ענק: שיתוף הפעולה הבינלאומי נחשף

חברת הפוד-טק "נקסטפרם טכנולוגיות" מכריזה על דריסת רגל באירופה, לאחר קבלת הזמנה מסחרית ראשונה לרכישת תחליף החלבוני הטבעוני. בועז נוי, מנכ"ל החברה: "היכולת לחדור לשוק גדול כמו השוק הספרדי היא הישג משמעותי לנקסטפרם באירופה"

מערכת ice | 
פודטק-אילוסטרציה AI
חברת הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות בע"מ, אשר מפתחת תחליף חלבון טבעוני מבוסס שמרים, ללא הנדסה גנטית ורכיבי תזונה חדשניים נוספים מבוססי שמרים, מודיעה היום (חמישי) על דריסת רגל באירופה עם קבלת הזמנה מסחרית ראשונה לרכישת תחליף החלבון הטבעוני  עבור השקת פורמולת ספורטאים מבוססת  ProteVin™  בספרד ע"י חברה מובילה בתחום תזונת ספורטאים.
כידוע, ה-™ProteVin הינו החלבון האלטרנטיבי היחיד בעולם בעל טעם ניטרלי והדומה בערכו התזונתי לחלבון מן החי. לטענת חברת הפוד טק "נקסטפרם", תחליף החלבון המדובר יהפוך להצלחה מסחררת ברחבי העולם, דבר שיוביל להזמנות נוספות מלקוחות גלובליים חדשים. אותה חברה פועלת להשיג הזמנות מסחריות דומות במדינות שונות, ביניהן ישראל. 
 



במסגרת הסיכומים עם הלקוח, המותג ™ProteVin והערכים הייחודיים שלו יופיעו על גבי אריזות המוצר של הלקוח ולהערכת החברה, יסייעו בחשיפתו לקהל בספרד בפרט ובאירופה בכלל. אותה השקה מתוכננת למחצית הראשונה של שנת 2024. 

בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם, התייחס להישגי החברה וציין: "היכולת לחדור לשוק גדול כמו השוק הספרדי היא הישג משמעותי לנקסטפרם באירופה, ואנו פועלים להפיץ את בשורת תחליף החלבון הטבעוני שפיתחנו במדינות נוספות בעולם".
בנוסף להשקה המתוכננת בספרד, החברה כבר השיקה את ProteVin™ בארה"ב בקולומביה ובבלגיה ושוקדת על המשך ההפצה והחדירה למדינות נוספות בעולם בהן המוצר כבר הושק הן כמזון והן לתחום תזונת הספורטאים. לצד הישג משמעותי זה, חברת "נקסטפרם" גורפת הישג נוסף.
במהלך השבוע, הכריזה חברת הפוד טק כי השלימה בהצלחה את השלב הראשון של מערך הייצור המסחרי בהודו של ™ProteVin, ובימים אלו החלה בתהליך הרצת מערך הייצור לאישור תקינותו ותקינות המוצר המופק בו והגעה לייצור סדרתי. במקביל, נקסטפרם ממשיכה להרחיב את מערך הייצור, כך שהחל מחודש מאי 2024 צפוי מערך זה לאפשר לחברה ייצור בהיקף מכירות שנתי של כ-4 מיליון דולר. 

בתמונה: בועז נוי מנכ"ל נקסטפרם טכנולוגיות  (צילום: נקסטפרם)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה